Det var ikke akkurat uventet, men det er gode nyheter at dette nå endelig blir bekreftet.
Det blir bra imo få inn et stort flyselskap (konsern) som storeiere i SAS og at SAS virkelig er nå på offensiven og det satses stort.
Let the good news keep coming!
Man kan vel allerede fastslå at de nye eirene vil satse…Kjøpet av E195E2 var garantert diskutert med og godkjent av AF/KL.
Når får DY et samarbeid med M&M??
Kan vel anta at LTG forsvinner, ?
Hva har det med saken å gjøre?
Ja, og derfor er sjansen god for at LTG forsvinner. Ingen gir ved dørene.Tviler jeg på. Flying Blue har i det minste Lifetime Platinum.
Det er ikke noe automatikk i at Eurobonus forsvinner her.
Jo mer EB forringes, jo mer attraktivt vil det være å komme på banen med gode alternativer.
Ja, og derfor er sjansen god for at LTG forsvinner. Ingen gir ved dørene.
Det er ikke noe automatikk i at Eurobonus forsvinner her.
Han bekrefter også at lojalitetsprogrammene EuroBonus (SAS) og Flying Blue (Air France–KLM) skal slås sammen.
What will happen to the EuroBonus program after the proposed transaction closes?
EuroBonus remains in place and is a key part of our customer value proposition. Over time, there may be opportunities for enhanced benefits and earning potential through broader cooperation with Air France–KLM and SkyTeam partners.
Jeg lurer på hvor den uttalelsen med at EB blir borte kommer fra… ser mange sier Smith sa det, og flere aviser og magasiner skriver det, men ingen har en kilde. Så enn så lenge holder jeg med Someone i at den bekreftelsen ikke har kommetIkke det de sier internt i QA....og det kan godt slås sammen på eiersiden, men fremdeles være separate merkenavn, som selskapet.
Så jeg mener fremdeles der for tidlig å konkludere, med det ene eller det andre![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.