Nå skal man jo ta alt med en klype salt og man tilpasser gjerne kommunikasjonen til publikummet, men Air France-KLMs Europasjef sier jo at EuroBonus like gjerne eller med OK sannsynlighet kan bestå. Så litt annen kommunikasjon der enn hva snublefot av en styreleder hos SAS sier
Bak betalingsmur
https://www.dn.no/luftfart/air-france-klmtopp-i-oslo-sas-er-fortsatt-en-konkurrent/2-1-1560316
Bak betalingsmur
https://www.dn.no/luftfart/air-france-klmtopp-i-oslo-sas-er-fortsatt-en-konkurrent/2-1-1560316
– Vil Eurobonus bli en del av Flying Blue etter at dere tar over?
– Hvorfor skulle vi det? Eurobonus er et veldig sterkt lojalitetsprogram alene, sier Duyzings.
Det står i kontrast til hva SAS selv har sagt tidligere.
Duyzings hinter nå til at Air France-KLM kan se en stor gevinst ved å videreføre Eurobonus – også hvis det blir hovedeier i SAS.
– For å være ærlig, vi har ikke gått inn i det noe særlig. Det er for tidlig å si noe sikkert. Poenget er at Eurobonus står veldig sterkt i Skandinavia, det er en fantastisk eiendel i SAS, og det er satt opp på en annerledes måte enn Flying Blue. Det er ikke sikkert at man vinner på å ta det inn i Flying Blue. Det vil tiden vise, sier han.
Last edited: