Originally posted by FlightDeck
Tviler på at det blir CRJ siden det er samme produsent (om SAS skal være konsekvent). Tipper Embraer.
Originally posted by Isbamse
Originally posted by CFM
Greit at SAS tar konsekvensen av problemene de har med Q400.
Er det lov aa haape at vi kan faa kjoept en 10 stk. til en rimelig penge?
Vi? har ikke helt fått med meg hvor du jobber?
Så ikke skauen for bare trær.Originally posted by seilfly
Se Avataren hans, der ser du hvor han jobber som annenflygar...
Nå er det ikke bare understell de har hatt problemer medOriginally posted by seilfly
Tja... er det de samme som har produsert gears på CRJ'ene som har produsert gears på Q400?
Originally posted by imm
Leste jeg ikke forleden dag om at russerne laget en jet maskin i passende størelse?
Originally posted by imm
Leste jeg ikke forleden dag om at russerne laget en jet maskin i passende størelse?
Originally posted by CK
Pressemelding fra Bombardier
ser ikke ut til at "gutta i Toronto" har særlig forståelse for groundingen...
Originally posted by SQ 777
Antar det skjer mye på board-rommet til Bombardier akkurat nå.Skal vel ikke utelukkes at det er null bestillinger framover...
Originally posted by Trety
Kan ikke akkurat påstå at jeg så den komme. Modig og tøff avgjørelse å ta, og nå er jeg glad at jeg rakk å fly Q400 i siste øyeblikk (torsdag) før de ble satt på bakken.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.