Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Internt i koncernen har Dash fått öknamnet ”pingvinen” – eftersom den haft så svårt att flyga och ofta stått still på marken.
Originally posted by paer
Hur ska man få tag i 27 flygplan på så kort tid???
Originally posted by Bizflyer
Det var sandelig en overraskende beslutning. Dette vil jo ha dramatiske konsekvenser for SAS. Hvor lang tid vil det ta før SAS kan få levert erstatningsfly for hele D8Q400 flåten? 1 år? 2 år?
Hva vil ikke dette koste SAS??
Det at SAS ikke vil klare å opprettholde programmet sitt i så lang tid fremover må da minst være like ødleggende for SAS' image som det at Dashen ikke klarer å strekke ut beina sine??
BFld
Originally posted by LN-MOW
Imidlertid - her vil det dukke opp gode muligheter for konkurrentene ettersom SAS er noedt til aa ta grep i markeder som plutselig vil bli daarligere betjent. SAS er noedt til aa prioritere rutene innen Skandinavia, og dermed vil det aapne seg behov der SAS idag flyr Dash i Europa.
Originally posted by FlyHi
Iflg. TV2 News fra pressemøde i Stockholm vil SAS ikke længere benytte Q400 og udfase dem asap...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.