NY Cargo rute fra OSL med Sundt Atlanta

Da var TF-ARP parkert på apron S på EHAM (blomsterrampen)

Tertit54, ikke litt gale, men bare viser hvordan man kan følge en flight med åpne midler på Internet - FlightAware.com og ATCbox.com er de to kildene jeg har benyttet.

Det var jo en glad :colgate:spøk fra min side!! Legger du ut ATA fra EHAM også så vet vi ca når den kommer hit til ENGM i kveld ??

Legger du ut ATA fra EHAM også så vet vi ca når den kommer hit til ENGM i kveld ??

Can't be done - da må en ha tilgang til innsideinformasjon, FlightAware har bare flighter med ender på det nordamerikanske kontinent - og en flight AMS-OSL er definitivt ikke det.

schiphol.nl har en utrolig bra oversikt over avganger og ankomster (med flytype og registreringsnummer for øvrig), men der er ikke cargo inkludert.

Du får lite på at noen oppdager den på http://www.flightradar24.com/ en times tid før ankomst. Jeg har dessverre ikke anledning i kveld til å overvåke atcbox.com sin bakkeradar for AMS.

ja blir spennende å se om truckene fra Sverige kommer på tid i natt... har nattevakt så holder dere oppdatert ;).

Flight nummer for Atlanta-ruten?

Hva er flightnummerene på jumboruta til Sundt Air? Hva med ankomst/avgnags-tider?

Re: Flight nummer for Atlanta-ruten?

Hva er flightnummerene på jumboruta til Sundt Air? Hva med ankomst/avgnags-tider?

Det er vel brukt ABD3130, 3160, 3171.

28-Jan-2010 B742/Q Miami Intl (KMIA) Amsterdam Schiphol (EHAM / AMS) 01:21AM EST result unknown (?) n/a
26-Jan-2010 B742/Q Miami Intl (KMIA) Miami Intl (KMIA) 05:29PM EST 06:05PM EST 0:36
26-Jan-2010 B742/Q Miami Intl (KMIA) Amsterdam Schiphol (EHAM / AMS) 05:29PM EST Diverted

Noen som vet hva som har skjedd her? Dro fra Miami og returnerte 36 min senere og ble stående i 2 dager.

Last edited:
Re: Flight nummer for Atlanta-ruten?

Det er vel brukt ABD3130, 3160, 3171.

28-Jan-2010 B742/Q Miami Intl (KMIA) Amsterdam Schiphol (EHAM / AMS) 01:21AM EST result unknown (?) n/a
26-Jan-2010 B742/Q Miami Intl (KMIA) Miami Intl (KMIA) 05:29PM EST 06:05PM EST 0:36
26-Jan-2010 B742/Q Miami Intl (KMIA) Amsterdam Schiphol (EHAM / AMS) 05:29PM EST Diverted

Noen som vet hva som har skjedd her? Dro fra Miami og returnerte 36 min senere og ble stående i 2 dager.

Takk takk! Hvilket flightnummer bruker de til hvilken rute? Lurer først og fremst på AMS-OSL.

Back