NSFF Inviterer

Airbus 330

ScanFlyer Dusty
Medlem
NSFF har den glede å invitere alle til Flyvegrillen 2010 ved SAS Museet Lørdag 28 August 2010 kl 12-16.

GRILLDAG.jpg

Bra tiltak - flytt en uke fremover - jeg er på Mallorca frem til 31.8.2010 - bare kos dere alle denne lørdagen.

Jan

Typisk!
Billetter til Jean Michel Jarre er booket...:D:cry:
Nå mangler vel bare at United (i.e LeedsU for de uinnvidde...) vises på TV'n samme dag :lol:

Hei.

NSFF vil med dette beklage at Flyvegrillen 28 august 2010 må avlyses, da det er meldt kraftig regn slik at vi ser det som vanskelig å få til arrangementet denne dagen.

Men vi gjør ett nytt forsøk lørdag 4 september 2010, samme tid og sted. Vi krysser fingrene for at været er med oss den dagen.

OBS: Flyvegrillen vil bli gjennomført lørdag 4 september uansett vær, blir det dårlig vær så blir det aktiviteter innendørs på SAS Museet og muligheter for bildefremvisning.

Vi håper at du fortsatt kan være med oss denne dagen.

Mvh

Jan-Kåre Folstad

NSFF

Takk til väret og Jan-Kåre for at arr ble flyttet til en dato som jeg er i Norge og kanskje kan få väre med på Grillparty på SAS Museumet.

Ellers bare fopr å nevne det: her jeg er, er det 33 grader i skyggen, sol og min 25 grader i sjöen og det er det neppe på Gardermoen i dag.

God helg.

Jan

dette var synd, reiser på ferie 1 Sept... får håpe jeg får muligheten en annen gang...

Synd å høre at du ikke kan komme, men vi skal prøve å få dette til hvert år fremover så satser på at du kan neste år :up:

Hvordan har oppmøtet vært før? hvor mange medlemmer har egentlig NSFF og generelt sett, hvordan er engasjementet i organisasjonen?

Hvordan har oppmøtet vært før? hvor mange medlemmer har egentlig NSFF og generelt sett, hvordan er engasjementet i organisasjonen?

Oppmøtet på flyvegrillen har vi aldri hatt før, så det er vannskelig å si. Når det gjelder andre arrangement vi har hatt, er det bra med folk som møter.

NSFF har i dag ca 150 medlemer, men jobber for å få dette antallet til å øke.

Og alle i styret i NSFF er selvfølgelig engasjert i det vi driver med.:)

NSFF

Da er det bare å melde seg på, ikke for sent enda...

det blir grilling, spotting, omvisning, quiz m.m så her er det bare å møte frem med godt humør og spotterjakka på...

NB: SAS Museet har fått inn flere SAS flymodeller i 1:200, 1:400, bla.:

1:400 CRJ-900
1:400 747
1:200 CRJ-200
1:400 Convair 440
1:400 Airbus A319

Det er også salg på 2 nydelige Braathens SAFE plakater i begrenset opplag.

Husk det er ikke kortautomat på museet så kontanter er en god ting!

MELD DERE PÅ OG BLI MED OG TA MED FAMILIEN!

Spotterplattformen er åpen og tårnet på museet er åpent for deltagere på grillfesten!

:)

Back