NSFF Inviterer

Sett gjerne prisene her også... kjekt å vite hvor mye man bør ha med i cash.

:fly :stir

Hvor mange er påmeldte pr d.d ?? og når er eventuelt siste frist ( ikke helt avklart jobbmessig om jeg kan komme ) - men prøver så godt jeg kan.

Jan

Bare å komme Jan hvis du har tid, god plass ;)

Ja, Jan- Kåre - bare venter på at jeg får avløsning 11-12 tiden - så kommer jeg oppover når det blir. Tar en pølse på Statoil før jeg kommer og benytter tiden til spotte fly med Cano`n min vet du.

Takk for at dere legger opp til slike arr. og håper mange kommer til SAS museumet. Jeg tar med noen kroner for å jøpe et fly eller to på museumet også.

Jan ;)

Ha det trivelig i dag, jeg og jr. er i horten på Håndball-cup så vi får desverre ikke kommet.

Ha en fin dag
TK

Takk for et godt arrangement fra NSFF sin side, takk til Jan-Kaare og hans mannskap som gjorde det mulig for et slikt treff for oss spottere i mellom. Vi var vel 15 personer som møtte opp og dette var vel kremen av spottere som kom i dag :)

Vi fikk også anledning til å få noen gode bilder på brikka også i dag.

Jan Støkkebo

Takk for et godt arrangement fra NSFF sin side, takk til Jan-Kaare og hans mannskap som gjorde det mulig for et slikt treff for oss spottere i mellom. Vi var vel 15 personer som møtte opp og dette var vel kremen av spottere som kom i dag :)

Vi fikk også anledning til å få noen gode bilder på brikka også i dag.

Jan Støkkebo

Takk for det Jan, dette skal vi prøve å få til årlig for dette var hyggelig. :)

Takk til Jan og alle de andre som tok turen også, så får vi håpe at vi får med oss flere neste år. :up:

Her ner forsmak på dagens bilder.
Spottere-1.jpg

korean-1.jpg

tha1.jpg

BAre å si - Takk igjen for arr.

Jan

Takk for tilbakemeldingene, det varmer for oss som prøver å dra igang noe :up:

Vi i NSFF vil prøve å få til dette hvert år fremover. :spin

Back