NSFF Informasjon

Airbus 330

ScanFlyer Dusty
Medlem
NSFF vil med dette få informere at årets innbetalnings giro blir sendt til tirsdag, så da bør den være ute hos våre medlemmer til neste helg.

Hvis du IKKE har mottatt den til da, så kontakt oss her på forumet eller via mail post@flyspotter.net slik at vi får sendt deg en ny giro.

Ellers håper vi at alle har gitt oss beskjed hvis de har flyttet eller byttet mail-adr siste året, slik at vi ikke får så mange giroer i retur i år :up:

Når jeg får giroen - kan jeg betale for 2 år av gangen - så er det gjort. Jeg reiser førstkommende lørdag og blir borte i 14 dager - så jeg håper dere setter bet fristen til min 4.juli - da er jeg hjemme igjen.

Jan

Når jeg får giroen - kan jeg betale for 2 år av gangen - så er det gjort. Jeg reiser førstkommende lørdag og blir borte i 14 dager - så jeg håper dere setter bet fristen til min 4.juli - da er jeg hjemme igjen.

Jan

Betal helst bare for ett år Jan, så blir det ikke noe kluss til neste år når vi skal sende ut ;)

Hvorfor har dere gått vekk fra plastmedlemskortene som vi fikk i begynnelsen?

Og hvorfor har jeg fått nytt medlemsnr??

Yngve

Hvorfor har dere gått vekk fra plastmedlemskortene som vi fikk i begynnelsen?

Og hvorfor har jeg fått nytt medlemsnr??

Yngve

Hei.

Vi måtte slutte med plastmedlemskort da det ble for dyrt for foreningen.
Folk mistet kortene sine og ville ha nytt, når det da koster 1000,- kr i bare oppstart + produksjon og at vi måtte vente til vi hadde rundt 10 kort som skulle trykkes så fant vi ut at det kostet for mye.

Årsaken til at medlemene har fått nytt medlemsnummer, er at vi har gått over til nytt datasystem.

NSFF

Vi måtte slutte med plastmedlemskort da det ble for dyrt for foreningen.
Folk mistet kortene sine og ville ha nytt, når det da koster 1000,- kr i bare oppstart + produksjon og at vi måtte vente til vi hadde rundt 10 kort som skulle trykkes så fant vi ut at det kostet for mye.

Årsaken til at medlemene har fått nytt medlemsnummer, er at vi har gått over til nytt datasystem.

OK, takk for oppklaringen :)

Yngve

Da har jeg ankommet Norge etter endt ferie og årskontigenten er betalt pr nettbank og merket med medlemsnr + Nick på dette forumet.

Har du ikke fått giro - skriv til post@flyspotter.net - så får du sikkert en ny giro :)

Jan

Det er endel medlemer av NSFF her inne som ennå ikke har betalt medlemsgiroen de fikk tilsendt i Juni, blir ikke denne betalt innen 1 september blir man slettet fra våre medlemslister.

Dette til orientering.

NSFF

Back