• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

NRK lager dokumentarserie om kortbanenettet (Premiere høst 22)

OttoL

ScanFlyer Crusty
Medlem
NRK lager dokumentarserie om kortbanenettet (Premiere høst 22)

Så denne på IG-feeden til en WF-pilot
wf.jpg

Kommer når høstmørket senker seg. Dette må jo bli bra

Last edited:
Re: NRK lager dokumentarserie om kortbanenettet (Premiere høst 22)

Først gira, tenkte det kunne bli noe ala 113. Men så kom jeg på at de flyr i rute, akkurat som en buss og det er ikke spesielt spennende.. Men om det blir litt uvær kan det vel ta seg opp. Og fine naturbilder blir det garantert.

Og kanskje folk på Østlandet som vil bannlyse flyet forstår at på trikken i Nord Norge står det Widerøe.

Sent fra min Pixel 6 Pro via Tapatalk

Re: NRK lager dokumentarserie om kortbanenettet (Premiere høst 22)

Dette blir uansett gøy og interessant. De gangene jeg har sittet i cockpit har det ikke vært mye "busstendenser" selvom flyet har vært i rute. I verdenssammenheng er kortbaneoperasjonene ganske så unike (vi har de i noen andre land også), og det å lande på "hangarskip" i Sandane, i Honningsvåg, i Sørkjosen, i Svolvær osv er en interessant og lærerik opplevelse. Ispedd nydelige naturomgivelser samt litt vær og vind tror jeg dette kommer til å bli både severdig og bra.

Espen

Back