Novair - status om regularitet (2017-tråden)

Re: Novair - status om regularitet (2017-tråden)

Korfu opereres med OK-TVV - en 737-800 fra Smartwings .. over Albania nå,

Dagens Rhodos avgang gikk på tiden (nesten i hvertfall) så ser ut som de nå har hentet inn ruteprogrammet. Smartwings som flyr, men aner ikke om de skal ta turen til Split senere i dag

Da har man fått melding om at morgendagens fly til Chania er forsinket til fredag morgen så da blir det en dag mindre med fleskestekning på stranda :) blir spennede å se hva slags maskin de finner til oss :)

Da har man fått melding om at morgendagens fly til Chania er forsinket til fredag morgen så da blir det en dag mindre med fleskestekning på stranda :) blir spennede å se hva slags maskin de finner til oss :)

Muligens splitter ny a321NEO

Det hadde vært ganske så interessant altså :)

Noen som vet hva som er grunnen til at Titan maskinen står? Er det hard landing, regnes det som ekstraordinære omstendigheter?

NVR 257 til Chania i morgen tidlig er kansellert.

Vanligvis får man nytt flightnummer (og rutetid) når en flight er forsinket over midnatt. Så da vil den vises som kansellert på opprinnelig avgangstid.

Blir nokk ikke noe A321neo på oss som er booket om til i morgen (spurte Apollo). Ser på FR at OK-TVV er hjemme og flyr og at kveldens avgang til Chania er en time forsinket, så blir spennende å se hva som kommer å frakter meg nedover:) Får trøste meg med at jeg får NEO hjem:)

Blir nokk ikke noe A321neo på oss som er booket om til i morgen (spurte Apollo). Ser på FR at OK-TVV er hjemme og flyr og at kveldens avgang til Chania er en time forsinket, så blir spennende å se hva som kommer å frakter meg nedover:) Får trøste meg med at jeg får NEO hjem:)

NVR 231 0635 CHQ
SERKA
Fra internsystemene

Skal fly hjem fra Zakynthos 4. Juli. NVR 334. Vet noen om vi får SE-RKA ?

Fikk akkurat SMS om at NVR258 fra Chania til osl har ny avgangstid 18.00 4 timer forsinket. Blei vist den store flyforsinkelses ferien det her!

Fikk akkurat SMS om at NVR258 fra Chania til osl har ny avgangstid 18.00 4 timer forsinket. Blei vist den store flyforsinkelses ferien det her!
Da har du i følge forbrukerrådet sin flyforsinkelseskalkulator rett på 400EUR i kompensasjon :-)

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Da har du i følge forbrukerrådet sin flyforsinkelseskalkulator rett på 400EUR i kompensasjon :-)

26 timer ned og 4 timer opp kan bli en bra kompensasjon det om det ikke da skyldes ekstraordinære hendelse, time vill shove som de sier i flåklypa.

26 timer ned og 4 timer opp kan bli en bra kompensasjon det om det ikke da skyldes ekstraordinære hendelse, time vill shove som de sier i flåklypa.
Ja, det er sant. Men det skal litt til før de kan påberope seg det. Kan jo være de prøver seg på noe. Sola skinner i Oslo ihvertfall så ikke noe ekstraordinært vær. Vet ikke hvor maskinen kommer inn fra dog.

Da blir det OK-TVP på deg. SE-RKA har en oljelekkasje

Last edited:

Da blir det OK-TVP på deg. SE-RKA har en oljelekkasje

When in doubt Ask Jameson82 ;) takk for svar da blir det gammel tsjekkisk gris istedenfor splitter ny Svane men det viktigste er å komme trygt hjem :)

Edit :Haha litt for raskt ute ser på Fr24 at OK-TVP skal fly kveldens flightnr ikke den forsinka morgen avgangen ;)

Last edited:
Back