Da har man fått melding om at morgendagens fly til Chania er forsinket til fredag morgen så da blir det en dag mindre med fleskestekning på strandablir spennede å se hva slags maskin de finner til oss
![]()
Muligens splitter ny a321NEO
NVR 257 til Chania i morgen tidlig er kansellert.
Da har man fått melding om at morgendagens fly til Chania er forsinket til fredag morgen så da blir det en dag mindre med fleskestekning på strandablir spennede å se hva slags maskin de finner til oss
![]()
Muligens splitter ny a321NEO
Blir nokk ikke noe A321neo på oss som er booket om til i morgen (spurte Apollo). Ser på FR at OK-TVV er hjemme og flyr og at kveldens avgang til Chania er en time forsinket, så blir spennende å se hva som kommer å frakter meg nedoverFår trøste meg med at jeg får NEO hjem
![]()
NVR 231 0635 CHQ
SERKA
Fra internsystemene
Jupp men vi har flightnr NVR257
NVR 257 0720 ED 1110 CHQ
GPOWD
Den har base på OSL nå, så det er relativt stor fare for at du får SE-RKA ja.Skal fly hjem fra Zakynthos 4. Juli. NVR 334. Vet noen om vi får SE-RKA ?
Da har du i følge forbrukerrådet sin flyforsinkelseskalkulator rett på 400EUR i kompensasjonFikk akkurat SMS om at NVR258 fra Chania til osl har ny avgangstid 18.00 4 timer forsinket. Blei vist den store flyforsinkelses ferien det her!
Da har du i følge forbrukerrådet sin flyforsinkelseskalkulator rett på 400EUR i kompensasjon![]()
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Ja, det er sant. Men det skal litt til før de kan påberope seg det. Kan jo være de prøver seg på noe. Sola skinner i Oslo ihvertfall så ikke noe ekstraordinært vær. Vet ikke hvor maskinen kommer inn fra dog.26 timer ned og 4 timer opp kan bli en bra kompensasjon det om det ikke da skyldes ekstraordinære hendelse, time vill shove som de sier i flåklypa.
Fikk akkurat SMS om at NVR258 fra Chania til osl har ny avgangstid 18.00 4 timer forsinket. Blei vist den store flyforsinkelses ferien det her!
Da blir det OK-TVP på deg. SE-RKA har en oljelekkasje