L
LN-HAT
Guest
Har akkurat returnert med NVR724/SE-RBF fra CUN/Cancun og er heller mindre imponert over Novair, spesiellt på nattens/dagens retur....
Vi trodde vi var lur som kjøpte oss Exit/Legroom, men det var en fiasko....
Setene kostet NOK 600,- pr stk tur-retur og her er hva du får for det....
- Crew som har dette som HIGHWAY foran bena dine
- Andre passasjerer bruker det som strekksone og ser stygt på deg som strekker bena dine fremover ....
- Novair tillater at andre pax sover fora bena dine, i natt ble jeg vekket "ørten" ganger av at folk skubbet i meg for å få plass til å legg seg ned. Satt selv ved døren, men naboen på midten hadde all trafikken foran seg....
En passasjer var NOSHOW, og dermed satt deg seg en annen mellom oss når vi sovnet som IKKE hadde betalt for EXIT, plassert av Novair crew....
Er skikkelig sur på NOVAIR og de har ett skarpt brev i vente.
GRRRR

Vi trodde vi var lur som kjøpte oss Exit/Legroom, men det var en fiasko....
Setene kostet NOK 600,- pr stk tur-retur og her er hva du får for det....
- Crew som har dette som HIGHWAY foran bena dine
- Andre passasjerer bruker det som strekksone og ser stygt på deg som strekker bena dine fremover ....
- Novair tillater at andre pax sover fora bena dine, i natt ble jeg vekket "ørten" ganger av at folk skubbet i meg for å få plass til å legg seg ned. Satt selv ved døren, men naboen på midten hadde all trafikken foran seg....
En passasjer var NOSHOW, og dermed satt deg seg en annen mellom oss når vi sovnet som IKKE hadde betalt for EXIT, plassert av Novair crew....
Er skikkelig sur på NOVAIR og de har ett skarpt brev i vente.
GRRRR