• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian's

Airbus 330

ScanFlyer Dusty
Medlem
Var på OSL Lørdag og kjøpte meg de 2 nye modellflyene de har til salgs i "skranken".
Var slett ikke ille disse her.:spin:

Her ser vi Thor Heierdahl pryde LN-KKM.

Airbus 330.:)

Attachments

• DSC00941.JPG
    DSC00941.JPG
    94 KB · Views: 6
Replying to Topic 'Norwegian's'

Og her er Sonja Henie som pryder den litt mindre LN-KKJ.

Airbus 330. :)

Attachments

• DSC00943.JPG
    DSC00943.JPG
    101.4 KB · Views: 6

Og her har vi de begge sammen.

Attachments

• DSC00945.JPG
    DSC00945.JPG
    109.3 KB · Views: 6

Originally posted by Savipix

Vad är priset för dessa?

Liten modell koster kr. 95,-
Stor modell koster kr. 390,-

Er vel nok for den store egentlig, men er man samler så er man samler.:biggrin

Er den store i skala 1:100? Er det billettskranken i avgangshallen som menes med "skranken"? Tror jeg må ha meg disse gitt.....:hi2

Espen

Originally posted by raider66

Er den store i skala 1:100? Er det billettskranken i avgangshallen som menes med "skranken"? Tror jeg må ha meg disse gitt.....:hi2

Espen

"Skranken" ligger i avgangshallen ja, til venstre for sikkerhetskontrollen.

Airbus 330.:)

Den store modellen er 1:100, ja. Det er sympatisk av NAS å ta frem en rimeligere modell i denne fine skalaen, siden den forrige (som nok var i høyere kvalitet, men likkavæl) kostet 1500,-. Den lille er 1:200, og vel den samme modellen de har hatt en stund.

Edit: Mindre svada.

Att Falcon .. Hvor mange modeller av WF fly kommer det i webshoppen om noen dager da ?

Var/er den opprinnelige 1:100 modellen (den som koster 1500,-) fortsatt til salgs og hvordan får man eventuelt tak i en slik?:spin:

Jo Lystige Laura, det må det ha vært. Jeg har i alle fall en 1:200 modell av LN-KKM med Thor Heyerdal i halen.

Laura: Folk fra NAS' markedsavdeling solgte en annen modell i 1:100 på flystevnet på Flesland sist sommer.

Farmer: Så lenge jeg bestemmer blir det aldri noe annet enn Waco Cabin og Douglas A-26C Invader. ;) Nei, for å være helt ærlig vet jeg ikke.

Originally posted by raider66

Jo Lystige Laura, det må det ha vært. Jeg har i alle fall en 1:200 modell av LN-KKM med Thor Heyerdal i halen.

Stemmer nok det vi har en slik her på kontoret.....:)

De modellene som DY hadde til salgs i fjor var helt like men nå har de bytte ansiktet på halen. Sonja på den lille og Thor på den store. Prisen tror jeg er den samme som i fjor. Mulig de har hatt enda en modell (den til 1500 som nevnes her) men den har de aldri hatt til salgs på OSL.
Fjoråretsmodeller er utsolgte på OSL mulig de har en liten KKM ombord enda men jeg mener bestemt at også de var utsolgte nå.

Hilsen,
Laurenz

Originally posted by Farmer

Att Falcon .. Hvor mange modeller av WF fly kommer det i webshoppen om noen dager da ?

Jeg vet hva som planlegges, men om alle kommer og når, det kan jeg ikke hjelpe med.
Derfor får lokket ligge på en stund til.:up:

Originally posted by Olebno

Originally posted by Farmer

Jeg vet hva som planlegges, men om alle kommer og når, det kan jeg ikke hjelpe med.
Derfor får lokket ligge på en stund til.:up:

Vi kan vel si såpass at de artigste tingene får komme litt etterhvert - de er ikke på plass til "The Grand Opening", men den som venter på noe godt, etc.... :up:

Back