Re: Norwegians short/medium-haul ops - status om regularitet (2017-tråden)
men at du betaler for en produkt og du får noe helt annet (for min del var det kjempegøy å fly et -400), altså setene var en av de hardeste og mest ubehagelig jeg har sitti på.
det er greit at man skal være fornøyd med å komme seg frem og trygg, men samtidig må man være litt kritisk med det produktet man får av norwegian, som igrunn er ikke det produktet man har betalt for
altså jeg skjønner deg, selvfølgelig er det viktigste å komme seg frem tryggJoda. Men inoperative toaletter, harde landinger og lettere forrvirret crew har jeg også opplevd hos de beste fullprisselskaper (SK, LH, BA, KL osv), så jeg syntes ikke dette var så veldig særegent og beskrivende for det nevnte selskapet. Jeg synes ikke det som ble beskrevet var så spesielt og jeg tenker at man kan oppleve dette også når man flyr andre selskap. Jeg fikk et inntrykk av krisemaksimering, men det er mulig at slike ting trolig inntreffer oftere hos noen selskaper enn andre.
Jeg flyr gjerne med en eldre 737-400 selvom jeg har betalt for en nyere -800 med wifi osv. Det viktigste for meg er å komme frem, siden det var derfor jeg i utgangspunktet kjøpte billetten. Men trygt skal det selvfølgelig være og det forventer jeg at det er så lenge selskapene som flyr har godkjent AOC, tilfredsstiller felleseuropeiske krav osv. Ingen ting av det som ble nevnt i den aktuelle posten var etter min mening sikkerhetsrelatert, men derimot komfortrelatert. Vi har alle ulike preferanser og det respekterer jeg.
Espen
men at du betaler for en produkt og du får noe helt annet (for min del var det kjempegøy å fly et -400), altså setene var en av de hardeste og mest ubehagelig jeg har sitti på.
det er greit at man skal være fornøyd med å komme seg frem og trygg, men samtidig må man være litt kritisk med det produktet man får av norwegian, som igrunn er ikke det produktet man har betalt for