Den ble visstnok kansellert i følge Dagbladet. Men OY-RUE gikk vel ut til KEF tidligere i dag?
Hifly dro hjem i ettermiddag. Og i morgen gjør Wamos sine siste turer, til Roma og Praha. Til Praha blir jeg med. Spennende med 747 på en 2 timerstur.
i morgen kveld drar den hjem igjen til Madrid.
2stk 787-9 ut i morgen tidlig, Malaga og Nice. Blir vel første tur med ny reg da for gamle G-CIXO.
Fortfarande synlig som G-CIXO på FR24 idag under flighten till AGP.
Da har Wamos sagt takk for seg med 747 EC-KXN for i sommer, den er på vei OSL-LGW nå etter en runde til Roma og Praha fra OSL i dag. Flyr som DY 8950 og tok av fra Gardermoen bare én time etter ankomst fra Praha.
EC-KXN klatret som en engel med hjemlengsel, 14 minutter til 38000 fot er meget pent nesten uansett flytype, og for en tilårskommen jumbo er det ganske imponerende. Jada, jada, jeg vet den bare er tanket 1/5 full og flyr uten pax, men likevel...
Edit: Pussig. På Flightradar 24 var destinasjon oppgitt til LGW, men det ser ut til at den er på vei mot MAD, noe som jo gir mer mening.
Jeg skal til Paris om en drøy uke og har kjøpt billett med Norwegian. Ser nå at det er GetJet som flyr og kjenner jeg ble veldig skeptisk etter å ha lest dette.GetJet er vel noe av det værste som flyr...mye teknisk og i tillegg selger selskapet "line training" for €30.000 til uerfarne piloter. (Pay2fly)
Flyet leies da ut med komplett mannskap, og det tekniske ansvaret ligger hos eieren. Luftfartstilsynet har nylig godkjent søknaden om avtalen som varer fra 18. juli 2017 til 13. juli 2018.
Norwegian leier inn DAT MD83 OY-RUE i nesten ett år
http://www.hangar.no/norwegian-leier-inn-md83-av-dat/
Norwegian leier inn DAT MD83 OY-RUE i nesten ett år
Den er ikke satt opp på en eneste flyvning den neste måneden hvertfall.:angry:Noen som vet hvor den flyr neste ukene ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.