Hm, ser ikke ut som om trappa bak er "medbrakt"
I såfall vil jeg se den bli klappet sammen og trekt inn i flykroppen![]()
Jeg også
Men jeg tror ikke det er bare bare å sette inn en trapp bak på en 737NG. Nå er det en stund siden jeg var i aft cargo på en NG, men mener å huske at en av tankene (vanntanken eller dasstanken) er i veien, og det må andre tanker inn som erstatning, eller tanken(e) flyttes.
Da Norwegian hadde SA som handlingagent, var vel Norwegian i en god periode. Det er vel blitt en del flere flybevegelser og mer kompleksitet i ruteprogrammet til Norwegian siden da, som gjør at de blir mer sårbare for avvik. Voksesmerter?...Men selvfølgelig kan vel byttene av handlingagent være medvirkende. Tror ikke alt er bare handlingagentenes feil.
Sola er noget mindre enn OSL......
Vel.. uheldig dag for norwegian.. de endte opp her i dag:
Norwegian 61 44 28%
Innebygget trapp bak er da ingen sak !
http://cdn-www.airliners.net/photos/photos/4/2/2/0465224.jpg
http://cdn-www.airliners.net/photos/photos/4/6/0/0363064.jpg
Har ikke SAS 35 min turn-around? Ser ikke SAS ansatte stresse slik som oss![]()
Slik kan det også løses. Men det stjeler en del plass for CA. Dessuten er dette -200'er.
Har ikke SAS 35 min turn-around? Ser ikke SAS ansatte stresse slik som oss![]()
SAS har 25 min på å snu et fly her på SVG i hvertfall, så det skal ikke være et problem for DY i Oslo å få det til.
Ikke har vi preboarding-område heller.
Anne Grete Ellingsen, som er informasjonsdirektør i Norwegian, hevder overfor Aftenposten.no at de mange forsinkelsene i helgen utelukkende skyldes dårlig vær og begrensninger i flytrafikken.