Norwegians Nye 737

Gratulerer til Norwegian med nytt fly - finnes det en oversikt over når de 10-20 neste maskinene ankommer?

Ellers er det synd at Norwegian har gått bort fra konseptet med kjente nordmenn på halen.

Det hadde vært moro, ja

Tror forøvrdig at jeg fikk et ørlite glimt av LN-NOE gjennom vinduet til DY-hagnaren på OSL, da jeg skjørte opp for å hente sønnen som kom på juleferie fra SDN i kveld.

Det var i hvert fall en skinnende 738WL, og det er vel neppe noen av de andre som sto i hangaren kl 19:30 i kveld?

Noen som vet når LN-NOE settes i trafikk og på hvilken rute ?

Det hadde vært moro, ja

Tror forøvrdig at jeg fikk et ørlite glimt av LN-NOE gjennom vinduet til DY-hagnaren på OSL, da jeg skjørte opp for å hente sønnen som kom på juleferie fra SDN i kveld.

Det var i hvert fall en skinnende 738WL, og det er vel neppe noen av de andre som sto i hangaren kl 19:30 i kveld?

Noen som vet når LN-NOE settes i trafikk og på hvilken rute ?

Det var nok LN-NOE du så Ole Johan, den skulle rett inn i hangaren ved ankomst.

Jeg har hørt rykter om at den skal gå til TFS søndag på sin jomfrutur, men det var før den ble 2 dager forsinket fra BFI.
Skal jo monteres ting og tang sikkert før den kan settes i trafikk.

Lander i BOO ca kl 1530 !

Ja, jeg fikk et lite glimt av LN-NOE i går på gate 14 ved Bodø lufthavn. Brand new og et flott syn. Ingen logo som vanlig..... Flott med et slik besøk i Bodø. Det skjer jo ikke hver dag akkurat.

Beste hilsen Espen

Ellers er det synd at Norwegian har gått bort fra konseptet med kjente nordmenn på halen.

Har de det ja.... Men like greit det kanskje, siden det tar vinter å vår før det kommer noen på halen...
Men hva skal de ha der da? -kan vel ikke bare hvit den halen? Ser hvertfall ikke mye pent ut... :(

Back