Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Den var kun synlig på radaren til ATC-Jan de siste minuttene, men reg var NAX8738 så det kan bare være den det
Jo da, så langt vet jeg ogsåOver jul BSSW![]()
Det hadde vært moro, ja
Tror forøvrdig at jeg fikk et ørlite glimt av LN-NOE gjennom vinduet til DY-hagnaren på OSL, da jeg skjørte opp for å hente sønnen som kom på juleferie fra SDN i kveld.
Det var i hvert fall en skinnende 738WL, og det er vel neppe noen av de andre som sto i hangaren kl 19:30 i kveld?
Noen som vet når LN-NOE settes i trafikk og på hvilken rute ?
Lander i BOO ca kl 1530 !
Gratulerer til Norwegian med nytt fly - finnes det en oversikt over når de 10-20 neste maskinene ankommer?
Ellers er det synd at Norwegian har gått bort fra konseptet med kjente nordmenn på halen.
I Inflight-magasin #6 så står det at det kommer 8 nye fly neste år.
hoerte noen nevne #Petter Jansen som en mulig kandidat ...Hvem/hva kommer på halen til NOE?
hoerte noen nevne #Petter Jansen som en mulig kandidat ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.