Norwegians Nye 737

Dersom du teller BRU til Norge, sa stemmer det.

Ellers vil jeg tro at flyet flöy til Belgia idag:9:

Det er sikkert KHB, men både KHA, KHB og KHC er bygget i 1998 og har tidligere fløyet for Deutsche BA, DBA og deretter Aegean. Blir bra med litt "nytt" DY-materiell! Disse er jo bare tre år eldre enn de eldste 737-800-maskinene.

Kanskje den blir den andre 733´ern til DY med WL? :posty:

Det jeg har hørt, er at alle 737-300 maskinene DY eier selv ( LN-KKX, LN-KKW, LN-KHA, LN-KHB og LN-KHC ) skal ha/få Winglets på seg.
Men det har jo tatt tid med LN-KKW da...

Airbus 330.

Apropos nye fly på vei inn, hvilke fly (737/MD) er de første til å forsvinne fra Norwegian ettersom nye fly sakte men sikkert ruller inn? Finnes det noen slik plan som er allment kjent?

Apropos nye fly på vei inn, hvilke fly (737/MD) er de første til å forsvinne fra Norwegian ettersom nye fly sakte men sikkert ruller inn? Finnes det noen slik plan som er allment kjent?

Det kan virke som at ting stadig forandrer seg, men i utgangspunktet skulle det ut en MD for hver 738 som kom inn ... Naa ser det imidlertid mer ut som at det settes mer fly i trafikk enn det forsvinner ...

Allment kjent er det ikke.
Mens det er ikke hjemmelig at alle MD80 fosvinner na innen 2 ar. Alle andre 737 vil vi se en god - langt - stund fremover.

MD'ene er allerede solgt, og siste skal leveres i løpet av 2009. 733'ene vil vel begynne å forsvinne etter hvert som leasingen løper ut, men vi får nok se noen av disse i mange år fremover.

Det jeg har hørt, er at alle 737-300 maskinene DY eier selv ( LN-KKX, LN-KKW, LN-KHA, LN-KHB og LN-KHC ) skal ha/få Winglets på seg.
Men det har jo tatt tid med LN-KKW da...

Airbus 330.

Det med KKW har sine grunner om jeg ikke har forstått helt feil. Uten at jeg kan utdype det noe videre...

KKW sitt sjekk er flytted. Dermed er ogsa montering av Winglet-Set flytted. Mens - etter dette hva "little birdy" har fortalt pa skulderen min, sa kommer det Winglets pa KKW. Det er ikke en spörsmal "OM", mens "NÅR".

Om alle DY-eide 737-300er far Winglets er vel en annen sak. Jeg har ikke lest definitiv confirmasjon at de alle far Winglets. Det har blitt mye spekulering, ja, mens definitivt ble det ikke noe. Mens - sa forblir det spennende.

I følge Skyliner-Aviation.de ble LN-KHB (c/n 29264, ex SX-BGW) fløyet BRU-SEN (Southend) i går.

Og her kan du lese mer om sliding carpet. Telair er en leverandør av sliding carpet. Mener å huske at det sliding carpet'et som ble levert med LN-RRA er fra Telair.

Velkommen på forumet :)
Mulig jeg bestiller en til privat bruk;)

Takk for velkomsten:)

Back