• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

Ja håper Norwegian vil legge om på tidene. Alt for sen ankomst til USA med dagens opplegg.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

Hvis det stemmer at de kutter så mange ruter i vinter er det vel for å tilpasse gjenværende avganger til hverandre
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

Kom en Evelop A330 på D8 rutenummer inn til OSL nå. Er det for 787 eller MAX?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

Som nevnt på Hifly A380-tråden så benyttes denne på DI7017 i kveld. Skulle gått 10:00 men ny tid 21:40.
I går/natt ble DI7015 13 timen forsinket pga tekniske problemer på en 789, så det er vel en sammenheng for å unngå ytterligere følgeforsinkelser.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

Da blir det vel overnatting for returnerende pax selv om den er satt opp fra JFK klokken 2300 i kveld. Neppe tid til å få på plass nytt crew.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

23:00 blir uansett hardt da de venter å lande 00:30 :p
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

Mye innleid for Norwegian Int.

A380, B772, A333 og A343..
 

Attachments

  • 23B13402-DCC6-4C69-833B-A806C13C3DE7.jpg
    23B13402-DCC6-4C69-833B-A806C13C3DE7.jpg
    107.2 KB · Views: 2,022
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

Hvordan går det egentlig med denne 787-Rolls Royce-saken? Noen som vet når alle 787'ene til Norwegian er i gang igjen? Synes stadig det står en eller annen "kastrert hannkatt" (motorløs 787) på OSL... :fly
 
Last edited:
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

Det har vert en hel del DY 787'er innom Prestwick siste månedene for motorarbeid

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

EC-MUA er en tur i VCV for motorbytte, ventes å komme tilbake i service innen noen (?) dager. Norwegian flyr alt selv i mellomtiden på LGW-MIA-ruten.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

Mye innleid for Norwegian Int.

A380, B772, A333 og A343..

Da tar jeg nok en tur på Norwegian Longhaul, som vanlig FLL-OSL-TRD og tilbake. Får se om det blir innleid fly eller ikke.
Noen andre som drar den veien eller tilbake: 16. August, 23. August?
Ekstremt bra kurs for oss som bor i koloniene, 8.91 kroner per dollar, kjøpte selvfølgelig på den Norske hjemmesiden, 400 dollar dyrere å kjøpe på den som man blir henvist til (.com) som sikkert er USA basert.:angry:
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

EC-MUA er en tur i VCV for motorbytte, ventes å komme tilbake i service innen noen (?) dager. Norwegian flyr alt selv i mellomtiden på LGW-MIA-ruten.

Skulle vært i drift igjen i dag men slik gikk det ikke. LGW-MIA kansellert med tech.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

FLL-ARN inställd, -LNH verkar stå med tech i FLL
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

Hiflys A380 er leid inn for å fly FCO-BOS i morgen tidlig, rundt 17 timer forsinket og trolig enda mer på retur pga hviletid.

Morgendagens fly på FCO-EWR er satt opp med 767 som muligens er Euroatlantics CS-TST som har vær innleid til kortdistanse i sommer.
Alternativt CS-TKT som flyr CDG-BOS akkurat nå, og leid inn fra i dag.
 
Last edited:
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

-TKT skal fly FCO-EWR slynge i morgen og torsdag før den etter planen skal som pos flight til LIS på fredag.
-TST fortsetter fra OSL i forskuelig fremtid til BCN og NCE.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

-TST fortsetter fra OSL i forskuelig fremtid til BCN og NCE.

Satt opp med 767 inntil sommerprogrammets slutt (26. oktober).
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

Satt opp med 767 inntil sommerprogrammets slutt (26. oktober).

Er det da passasjergrunnlaget som gjør at dem fortsette med 767, og ikke omfordeler en 738 dit?
Som nevnt i en annen tråd så harmonerer det dårlig med innleie av 767, mens dem selger unna noen 738’ere. Det ville vel også nå vært god tid til å omrokkere en 738.
 
Back
Top