noen som vet om det er lna eller lnb som flyr jfk-osl i morgen 17/9?
Kommer vel ikke no DY fra JFK i morra...
LNB kommer fra BKK og skal til JFK...
Står fortsatt 'Ny Tid 1930' på osl.no ..
Der motsa du deg selv i ditt eget innlegg, hvis lnb går fra bkk-osl-jfk i morgen så er det denne som går jfk-osl i morgen![]()
Det er en tanke bak det.
Men avgang blir nå 23:35
Men hvor enkelt er det med nok crew på kort varsel for og slippe hviletid ol.
Når man vet om forsinkelsen på forhånd, endrer man bare oppmøtetiden. .
I spoke too soon og jeg gir opp.
Vi snakkes.. kanskje! :headbang
Men hvor enkelt er det med nok crew på kort varsel for og slippe hviletid ol.
Uff, de som står på gaten eller i informasjons/billett-skranken har min fulle sympati, jeg er sikker på at skyllebøttefaktoren er like sterk der som den er for en gjennomsnittlig parkeringsvakt...Oops .... Du har min medfølelse ... de stakkarne på gaten i enda større grad. Kansellert?
Selv om crew er på hotell er det begrenset hvor lenge de kan være "ready to go" ved slike situasjoner. Til slutt må de gjennomføre normal hvile.
Står ingenting på hjemmesidene til Norwegian da, og går man inn og sjekker står det fortsatt at både ankomsten fra Bangkok i morgen er "i rute", samme med avgangen til JFk senere..
Burde vel strengt tatt vært oppdatert om de vet ting er forsinket allerede, så folk som kanskje skal møte de som kommer eller skal reise får tidlig informasjon.
Stakkars folk som er berørte, og regner med gate-mannskapet har en stri tørn ja.
Skal selv til USA igjen om noen uker her, og har ikke engang vurdert DU dessverre. Dette vil vel heller neppe skje...
Kim
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.