Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v. (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

Lurer på hvor lang tid det tar før Forbrukerrådet går ut og advarer mot å reise med Norwegian

Hvorfor skulle de gjøre det???

Er jo stadig kraftige forsinkelser. Forrige uke satt det passasjerer to døgn i Bangkok. Nå er det samme kaos igjen både i New York og Bangkok. I tillegg virker det som informasjonen er veldig dårlig til de som blir berørt.

Virker ikke som organisasjonen er klar for å håndtere denne typen trafikk.

Jävla tjatigt att dessa problem aldrig tar slut, verkar som EI-LNB är ett riktigt måndagsexemplar!!

Positivt är allafall att LNA verkar hålla sig lugn så länge allafall, planerad att landa hela 40 minuter före tidtabell nu på ARN efter flighten från JFK, kul :)

Likte vinklingen til VG på saken::lol:
I dag skulle Bjørn Kjos ledet et møte i Bangkok for å skryte av at Norwegian hadde blitt et stort internasjonalt flyselskap. Men møtet ble avlyst. Årsak: Norwegians Dreamliner fra Gardermoen i går ble forsinket ett døgn.

Kildehttp://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10135089

Mulig noe jeg har gått glipp av noe, men hva menes når det blir nevnt at "det er en tanke bak dette"?

Få deg 11 år på bakken i flybransjen så skal vi se om du stiller det spørsmålet igjen - det er ikke alt som kan eller bør deles på åpent fora.

La meg bare si det slik, at alle fikk den informasjonen de trengte, maten og drikke de trengte og de telefonsamtalene de trengte.

Nå er TCZ på vei fra Brussel, it's time to change!

Få deg 11 år på bakken i flybransjen så skal vi se om du stiller det spørsmålet igjen - det er ikke alt som kan eller bør deles på åpent fora.

La meg bare si det slik, at alle fikk den informasjonen de trengte, maten og drikke de trengte og de telefonsamtalene de trengte.

Vel talt. Mange burde vært invitert bak kulissene for å følge en ansatt i ei 9 timers økt. Nok mange piper som hadde stilnet da

Kjosern står enda på vent til kundesenteret i Litauen for å booke om selv, mens han prøver å finne ut som reiseforsikringen tillater ombooking på annet selskap. Vurderer å flytte snorklippingen til OSL.

Eller kanskje fruen sitter hjemme og bestiller ID på TG. Antar at hun/de har ID billetter enda etter hennes tid i SK

Hva er årsaken til at avgangen fra i går kanselleres og deretter settes opp med nytt flightnummer?

Det som är skämmande dåligt är hur Norwegians passagerarservice tydligen fungerar när främst EI-LNB verkar ha ständiga tekniska problem!
Det är en skandal att passagerare som drabbas av dessa 1-2 dygn långa förseningar själva måste ringa Norwegians telefonbokning för att boka om biljetterna.
Sitter man fast i Thailand eller USA kan det bli riktigt dyrt att sitta i en lång telefonkö till Norwegians telefonbokning i Lithauen.
Hade Norwegian varit ett "normalt" EU baserat nätverksbolag hade högst troligt redan samtliga+200 DY passagerare som nu sitter fast i BKK varit tillbaka i europa och inom kort även i Norge.

Last edited:

Er ikke på jobb enda (takk for det), men såvidt jeg kunne se var LNB satt opp til BKK.

Det har vært mye "skandaleprat" (forsåvidt dels rettmessig), men for å gjenta mitt spørsmål fra tidligere:

Er det noen som vet om man kan bruke "innhenting av reiserute" i reiseforsikringen ved slike anledninger og booke om til andre selskaper?

Norwegians "Komiske Ali", Anne-Sissel Skånvik, varter opp med nye godbiter. Denne gang med en begrunnelse på hvorfor DY ikke sender pax med andre selskaper når de selv må kansellere, er forsinket eller må sette igjen passasjerer i et døgn eller to:

Anne-Sissel Skånvik said:
Vi har vurdert det som bedre å fly passasjerene direkte uten å sende dem ut på en runde i Europa med andre selskap og kanskje risikere at de må vente på flyplasser Europa rundt.

Nå kan det hende at jeg er skikkelig sær, men jeg takker gladelig ja til å rundtur for å komme frem til endelig bestemmelsessted 8-10 timer forsinket, enn å bli sittende fast på utreiseflyplassen i to døgn.

Kilde: VG

Status
Not open for further replies.
Back