Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v. (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians første longhaul-flighter (OSL/ARN-JFK/BKK)

Hvordan har regulariteten vært de siste par dagene? Madam'en skal ut med DY7201 til Bangkok på lørdag.

Gikk skarpt på rute fra OSL til JFK i dag, så skal den en tur til ARN, JFK også er den tilbake lørdag morgen.
Mye kan jo skje, men om det er noen trøst er yours truly ansvarlig for turnarounden på lørdag...haha. :up:

Vi satser på rutefly. Om det skjer noe i mellomtiden vil det nok komme frem i denne tråden tipper jeg.

Last edited:

Gikk skarpt på rute fra OSL til JFK i dag, så skal den en tur til ARN, JFK også er den tilbake lørdag morgen.
Mye kan jo skje, men om det er noen trøst er yours truly ansvarlig for turnarounden på lørdag...haha. :up:

Vi satser på rutefly. Om det skjer noe i mellomtiden vil det nok komme frem i denne tråden tipper jeg.

Mange tall Michael, da ser det ut til at operasjonene er i trygge hender;)

Det er mulig at det står andre steder i tråden, men er dette wet lease eller stiller DY/DU med egne kabinansatte? Hvis ja til det siste, er dette personell fra Thailand?

Det er mulig at det står andre steder i tråden, men er dette wet lease eller stiller DY/DU med egne kabinansatte? Hvis ja til det siste, er dette personell fra Thailand?

En stk CA fra HiFly og resten er thaier ansatte i Norwegian sies det.

En stk CA fra HiFly og resten er thaier ansatte i Norwegian sies det.

Det var nok håpet at det skulle holde med kun en fra HiFly, men i disse innkjøringstider har de hatt både 2 og 3 CCM fra HF.

Re: Norwegians longhauloperasjon med A340 - regularitet m.v.

Mulig dette er tatt opp før, men jeg finner det ikke...

DU oppererer nå med ett fly, men trodde de hadde solgt biletter til daglige fligter til JFK fra både OSL og ARN? Og skulle de ikke lease flere fly? Når kommer disse? Eller var det opprinnelig plan og bare ha et fly i starten ogøke etterhvert?

Kommer inn ett fly til fra Hifly. Om ikke så mange dager. Disse to beholdes inntil dreamlinerne blir levert.

Hvordan blir flightene da? Slik som i dag eller øker de antall ruter?

BKK startes opp 3 ukentlige fra Arlanda. Og øker antall avganger fra 2 til 3 ukentlige på de avgangene som er i gang i dag.

Norwegians longhauloperasjon med A340 - regularitet m.v.

Hvordan ligger det an med DY7201 i dag lørdag 15.06?

Jeg skal ut med DY7001, 23/7. Igår da jeg sjekka mobilbilletten min var: Betjent/operert av Hifly, BORTE fra billetten.

Lurer på om det fortsatt er et lite håp!

De er på rute inn fra JFK, så med drøye 6 timer på bakken ved OSL så vil jeg tro de er på rute.....

Har avgang til BKK kl. 14.50. Så nesten 4 timer turnaround. Kommet inn over Bergen nå. Så lander på rute i dag.

Norwegians longhauloperasjon med A340 - regularitet m.v.

Flott, da er det bare å stable madammen inn på Flybussen snart:)

Ny tid 1600 på BKK-flighten i dag, skjer nå da?

Ja og den utsettes med 10 og 20 min hver gang. 16.20 er det blitt nå. Tydeligvis fortsatt forbedringspotensiale med og få snudd flyene i tide.

Status
Not open for further replies.
Back