Og topicen her var hva Norwegian bør ha på halene sine, ikke om BSSW skal gjemme seg eller ikke!!
Personlig tror jeg vel ikke et fotballstadion er noe som hadde passet på en hale uansett, hvis det skal være noe utlendingene forbinder med Norge..
Og Braathen bør være neste mann på halen!
Det var litt vel tidlig!!! NOB er jo yngre enn 1.5 år, og C-check har et interval på 24 måneder på NG, altså 2 år.
Noen som vet hvorfor den har vært inne på sjekk nå?
Det hadde blitt helt feil etter min mening. Braathens er historie nå, og bør huskes for det det var, og ikke blandes med DY på denne måten.Kunne også vært fint å bruke samme fargeskjema som Braathens hadde på slutten, og sette på Norwegian.no. der det opprinnelig stod Braathens. Litt villt forslag, men liker tanken. Noen som vil leke seg litt med redigering og gjøre dette på et bilde?? Kunne vært gøy å sett...
![]()
Jeg var i Dublin i helgen, og da vi snakket med Irer på pub'ene var det helt klart en nordmann som lå først i assosiasjonsrekka deres når vi sa vi kom fra Norge, og det var fotballdommer Øvrebø.
Aktuell kandidat?
Who????????
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.