dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
Når kommer det norske flagget på alle flyhalene til DY ? I løpet av 2009 ?
Og hvis du fjerner 6000th 737 fra NOL og forstørrer "Vimplen" er det ikke umulig at du ser hvordna DY halene blir (Speculations)
Når kommer det norske flagget på alle flyhalene til DY ? I løpet av 2009 ?
Er ganske sikker på at opptil flere av dagens halefinne-helter ikke er spesielt godt kjent blant den jevne europeer som flyr med eller ser DY på en eller flere flyplasser. Man tar det vel heller for gitt at det er snakk om en helt for nordmenn når han/hun først har fått plass på halefinnen ved siden av teksten "Real Norwegian"...
Roald Amundsen er nok han som er mest kjent, deretter Munch.
Ibsen og Grieg er da ganske kjente internasjonalt de også. Men poenget er vel uansett ikke at alle skal være verdenskjente, heller at de skal være norske helter. Det er sikkert litt morsomt for en del internasjonale reisende uansett.
Og viss du feks. kom fra et land utenfor Norge og skulle fly Norwegian og du ser Sonja Hennie på halen så hadde i hvertfall jeg tatt meg et søk på google for å finne litt ut om personen. Så det kan jo være en god markedsføring for andre "real norwegians" enn de som er mest kjent.
Jeg sikker på at de aller fleste utlendinger som flyr DY hverken gidder å google eller bryr seg om hvem Kirsten Flagstad var....
Jeg hadde et annet forslag som jeg kom på her en kveld. Hva med å ta en Air India Express? Ikke putte på kjente indiske steder men Norske...
Slottet, Nidarosdomen, Ishavskatedralen, Bryggen i Bergem, en oljepattform, Prekestolen, Akershus festning, Holmenkollen(ja jeg vet den er rivd men sånn etterhvert), Cristian Radich(båten hehe), Nordkapp, noe greier fra Finnmarksvidda eller lignende??
Eller var det et teit forslag?
Og hvis du fjerner 6000th 737 fra NOL og forstørrer "Vimplen" er det ikke umulig at du ser hvordna DY halene blir (Speculations)
... og da kan det se sånn ut;
Thomas! Ta vekk det røde feltet på toppen av halen, og forstørr vimpelen såpass at den begynner f.eks rett i forkant og nedkant av bakdøra!
Daaaa tror jeg vi begynner snakke![]()
Kjempegod ide , thomaas!!
Løp til Bjørn Kjos og fortell han om ditt forslag !!! :nor
Slottet, Nidarosdomen, Ishavskatedralen, Bryggen i Bergem, en oljepattform, Prekestolen, Akershus festning, Holmenkollen(ja jeg vet den er rivd men sånn etterhvert), Cristian Radich(båten hehe), Nordkapp, noe greier fra Finnmarksvidda eller lignende??
Eller var det et teit forslag?
Lerkendal stadion er da ikke kjent utenfor Norges grenser!!Legg til Lerkendal Stadion så er du i mål![]()
Lerkendal stadion er da ikke kjent utenfor Norges grenser!!
*Springer og gjemmer seg*
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.