Norwegians første longhaul-flighter (OSL/ARN-JFK/BKK)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians første longhaul-flight (OSL-JFK)

Og fra 29. nov utvider DY/DU til 4 ukentlige fra OSL til JFK.

Terminal 1. Det er mange groundhandlers på JFK, så her går det nok på pris. Worldwide pleier å legge seg på bånn ...

Servisair og Worldwide er ikke samme selskap. Med mindre noen har vært ute med sjekkheftet i det siste ... ;)

Det var bare skrevet litt klundrete på infoen, men det er WFS. :)

Tror ikke de ansatte var tilfeldig valgt. Fy søren det var noen smekre damer.

Fra åpningen

BLhmXENCIAA1LnL.jpg:medium

Hvis man ser på bildet her er det nok ikke Crew ettersom at de ikke har noen badge(Id-kort) hvilket de andre (asiatiske) har...

Vi havna litt bak rute i dag, men er veldig fornøyde uansett. Nytt crew gjør at ting tar lengre tid.
Kjos gjorde boarding-announcement på norsk i gaten, og jeg tok på engelsk. Artig at han gjør sånn...veldig folkelig type. :up:

Skal ikke gå ut med belegget helt nøyaktig, men det var fullt bak og bortimot fullt foran.

Kjos gjorde boarding-announcement på norsk i gaten, og jeg tok på engelsk.

'Dettah er hiss'torisk - nå kan dere få gå omm'bord, dettah er hiss'torie' - haha, knallbra.

Hvis man ser på bildet her er det nok ikke Crew ettersom at de ikke har noen badge(Id-kort) hvilket de andre (asiatiske) har...

Dette er faktisk lærlinger fra Norwegian... Dere treffer nok neppe dem ombord som crew... Sawadee kaa :)

DYA'n

Norwegians første longhaul-flight (OSL-JFK)

Lærlinger eller ei, de er ihvertfall i ført Moods of Norway bekledning :)

Vi havna litt bak rute i dag, men er veldig fornøyde uansett. Nytt crew gjør at ting tar lengre tid.
Kjos gjorde boarding-announcement på norsk i gaten, og jeg tok på engelsk. Artig at han gjør sånn...veldig folkelig type. :up:

Skal ikke gå ut med belegget helt nøyaktig, men det var fullt bak og bortimot fullt foran.

Litt bak "ruta", men såvidt innenfor ON TIME på statistikken ;)

Jeg synes han helt til høyre ligner veldig på en pilot i DY som det ble litt diskusjoner rundt her på forumet for en tid tilbake, men mulig jeg tar feil.

Jeg synes han helt til høyre ligner veldig på en pilot i DY som det ble litt diskusjoner rundt her på forumet for en tid tilbake, men mulig jeg tar feil.

Det kan jeg avkrefte. ;-)

Status
Not open for further replies.
Back