Noen med seatmap på de aktuelle maskiner?
Med tanke på at Norwegian har tilbydd full refund for de som ble så skuffa at de ikke fikk flydd 787, så synes jeg at DU har strekt seg lengre enn man skulle forvente. Men dette er diskutert opp og ned i mente i andre tråder
Noen med seatmap på de aktuelle maskiner?
Om det stemmer med Virgin A346 ser de slik ut http://www.seatguru.com/airlines/Virgin_Atlantic_Airways/Virgin_Atlantic_Airways_Airbus_A346_2.php
Om det blir disse maskinene som skal fly for DU, så tror jeg jammen ikke premium pax kan klage om de får første klasse.
Eller så åpner kanskje DU for 1.klasse og kasserer inn ekstra cash, det må de muligens også, disse maskinene kan umulig være billige å drifte :
Med tanke på uttalelser fra Kjos og Skånevik siste dagene, så tror jeg det blir et problem for Boeing i langt større grad enn DU.
Og er vel uansett de nye lave prisene vi ikke har sett før som er den største "Long distance revolution" som de markedsfører, NY fra litt over 2000.
Og jeg tiper 90% av de som havner på A340en kommer til å synes at det å fly med den nye Dreamlineren er en flott opplevelseSelv om Norwegian kanskje burde ha fjernet/dempet 787-markedsføringen så vil jeg si det er en ubetydlig feil, og knapt nok noe å henge seg opp i. Og det er fullt mulig at mange som bestiller idag vil få fly 787, hvis de skal reise til høsten.
De har forøvrig tatt bort "dreamliner-opplevelsen" ved bestilling.
Håper at dette ikke er for OT.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.