Norwegians 737-flåte

Re: Norwegians flåte

Hvor mye er solgt av 320 ordren, og når er første 320 ventet inn hos Kjos?

Mulig solgt er feil ord, men det står nedover i tråden her at Airbus ordrene kan brukes til å få fordeler andre steder, og lurer litt på hvordan?

Mulig solgt er feil ord, men det står nedover i tråden her at Airbus ordrene kan brukes til å få fordeler andre steder, og lurer litt på hvordan?
De skal jo bli leasing selskap også, så det havner vel en god del av de der [emoji6]

SAS bruker vel sine -700 med 26k rating på KKN, da slipper de vel noen form for restriksjoner. Eller?

Thomas

Nå sporer vi vel litt av, men fikk ikke SAS noen 26k ratede da de overtok BU? Bare sånn av nysgjerrighet? :)
Nei. TUA/D/F/J/K/L/M er, og har alltid vært 24K, TUH er 20K, og TUI var 20K, men ble oppgradert til 24K mens den ennå var i BU.

Såvidt jeg vet har SK ingen -700 med 26K. Dette er normalt forbeholdt BBJ's.

Last edited:

SAS flyr vel -800 til KKN. Tror de fleste flyplassene DY flyr til, fint kan ta i mot -800 også. :)

Hverken SK eller DY (eller noen andre) kan operere 737-800 på ALF eller KKN uten store vektrestriksjoner om vinteren.

Beste hilsen Espen

Hverken SK eller DY (eller noen andre) kan operere 737-800 på ALF eller KKN uten store vektrestriksjoner om vinteren.

Beste hilsen Espen

Hvordan blir det om vinteren med OSL-KKN? Skal ikke DY sine -300 avgårde nå i vinter for så å komme tilbake S15?

Det vet jeg ikke. De to siste vintrene har ruta vært OSL-TOS-KKN-TOS-OSL. Hvis dette fortsetter kan jo DY benytte -800, siden både drivstoffbehovet og paxgrunnlaget er mindre.

Beste hilsen Espen

Nei. TUA/D/F/J/K/L/M er, og har alltid vært 24K, TUH er 20K, og TUI var 20K, men ble oppgradert til 24K mens den ennå var i BU.

Såvidt jeg vet har SK ingen -700 med 26K. Dette er normalt forbeholdt BBJ's.

Unnskyld å være off topic... Hva menes med 20k eller 24k?

Det vet jeg ikke. De to siste vintrene har ruta vært OSL-TOS-KKN-TOS-OSL. Hvis dette fortsetter kan jo DY benytte -800, siden både drivstoffbehovet og paxgrunnlaget er mindre.

Beste hilsen Espen

Ja det glemte jeg, ser på norwegian.no at en vilkårlig t/r OSL-TOS-KKN-TOS-OSL i november står med WiFi inkludert.

Re: LN-NGZ - status

Hvilken reg-serie skal DY bruke nå som denne er levert? Fortsetter de på NI*, eller tar de i bruk en ny en? :)

Back