DYL på villspor. hva kan det komme av?
Det går rykter om at vår gode gamle venn LN-KKN har flydd sin siste tur for dy og er ute av flåten, stemmer dette? ""
Som tidligere opplyst blir det 5 stk -300 igjen i flåten etter oktober (de skal dog ha vinterpause men kommer sterkt tilbake utpå våren)
KKW skal jo ikke ut i år? Hva er grunnen til at den så tidlig blir hvit?
Uten at jeg kan bekrefte at dette stemmer 100%, men har hørt to av pilotene våre hevde at disse flyene har blitt / eller skal bli solgt. KKW, KKJ og KKM er alle ganske slitne i kabinen, spesielt Whiskey og Mike produsert henholdsvis i 1989 og 1990.
KKW har også en annerledes layout og bare to toaletter (ett foran og ett helt bakerst i galley). Galley bak er forøvrig ubrukelig da skapene for oppbevaring av serveringstraller er for små til fullsize-trallene og samtidig for store for halfsize-traller (!), KKW er blandt oss crew ikke så populær å fly på og man gleder seg til hun skal ut av flåten![]()
KKW har også en annerledes layout og bare to toaletter (ett foran og ett helt bakerst i galley). Galley bak er forøvrig ubrukelig da skapene for oppbevaring av serveringstraller er for små til fullsize-trallene og samtidig for store for halfsize-traller (!), KKW er blandt oss crew ikke så populær å fly på og man gleder seg til hun skal ut av flåten![]()
men har hørt to av pilotene...
Kan ikke høre på piloter...![]()
Ikke glem at KKW er den eneste uten friskluftsdyser under hattehyllene i DY-flåten
KKW går i alle fall til stadighet til Kristiansand, senest observert for en time siden så den er fortsatt i trafikk..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.