Norwegians 737-flåte

Re: Norwegians 737-flåte

Står i CPH og er ikke overlevert til det nye selskapet ennå. Blir maskin nummer 51.
LN-DYM er vel fremdeles EI-FHZ og den gjenverærende B737-800 på NAI''s AOC. Antar at det er påkrevd for at AOC skal være gyldig.

Ved litt trykking rundt på planespotters.net så ser det ut som att NAX-MAX flyene ikke er solgt eller tatt i bruk, selv ikke de som ble bygget og egentlig var klare for leveranse. Er markedet for litt brukte MAX labert eller har Norwegian noe på lur?

Registreringarna på de 13st MAX som var byggd och skulle levererats (SE-RTD - SE-RTP) är bortplockad från Transportstyrelsens register alla fall, och det har de varit ett bra tag.

De er alle tilbakelevert eierne, såvidt jeg vet. De er alle ute av AOC'ene.

Ser de siste par ukene de er flyttet fra Norwegian hangar området til parkeringsområdet i nord.

Det er vel langt fra alle tidligere Norwegian-maskiner som har funnet nye operatører enda? Levering allerede fra og med Q4 kan jo antyde at det er maskiner som har vært i flåten tidligere.

IBK8901 med B38M er satt opp EDO-OSL i mlrgen, EI-FYE som endelig kommer seg avgårde?

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

Det er vel langt fra alle tidligere Norwegian-maskiner som har funnet nye operatører enda? Levering allerede fra og med Q4 kan jo antyde at det er maskiner som har vært i flåten tidligere.

Vad jag hörde så kunde SE-RPX, SE-RRH & SE-RRI vara aktuell för återkomst.

SE-RYK landet akkurat på BGO fra ILD med flight no. NAX8LF. Betyr det at denne er på vei tilbake til flåten?

På job idag har jeg set nye Call Signs for hvad jeg antager er Norwegian. Icao code NOZ (C/S Norseman) og icao NSZ (C/S Norlight). Er det nye AOCer for Norwegian? Og betyder det så at “Nortrans” og “Norshuttle” ikke bliver brugt mere?

Det er kun de to som skal brukes fremover. Det er de to ‘nye’ selskapene for Norge og Sverige. De øvrige er eller vil bli avviklet, med mindre noe skal beholdes av eierskapsgrunner.

7f09ca236cd9a67dec469acbba511c4d.png

Back