Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ska de som ligger på SE-reg hos NSW över på LN-reg igen med?
Forøvrig så blir flere EI-FVx-fly overført til det nye flyselskapet Norwegian Air Shuttle AOC AS, da under LN-ENx-registrering.
Ikke helt oversikt enda, men ser ut som kanskje alle fly på LN-reg blir overført til det nye AOC’et. Men det er bare noe jeg har tolket ut fra de dokumentene jeg har sett i postjournalen.
Også søkt om innleie og wetlease av G-TUKK (ex. LN-NGZ) og G-TUKL (ex. LN-NHA).
SE-RPD / -RPJ / -RPI / -RPK / -RPE / - RPF / -RPG / -RPH / -RPL / -RPM har alla officiellt bytt ägare 19 april 2021 till VMO Aircraft Leasing * (Ireland) Ltd., Dublin där * står för siffran 1 till och med 10 för respektive maskin , exempelvis SE-RPK VMO Aircraft Leasing 4 (Ireland) Ltd.
Hösten 2019 har Norwegian 5-6 st 737 MAX som stod groundade på HEL.
Står de fortfarande kvar där eller har Norwegian blivit av med dem?
Nei, de ble flyttet for lenge siden. Fordelingen skal være som følger:De står der fortsatt, men det er ting som tyder på at de vil forflytte seg til tørrere lagringsplass snart ..
Lurer på om dette ble tatt opp på OSL spottergruppa på facebook. Ble nevnt LN-ENO og LN-ENU.
LN-DYM er også lagret ett sted.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.