Joda, selvfølgelig helt tilfeldig; er det ikke Go2Skys -400, er -300 som skreddersydd for Bodø.
Kunne ikke vært mer enig. Kanskje derfor andre selskap har større suksess i Bodø... i motsetning til NAX sine recaro-skinn seter som er ''oppbrukt'' etter noen måneder...
i motsetning til NAX sine recaro-skinn seter som er ''oppbrukt'' etter noen måneder...
-KHA står stuck i SJJ med birdstrike for øyeblikket så den går ikke så langt på noen timer.
Kom KHA så langt som Sarajevo? Og var det birdstrike? Ser de lå på cruiselevel over vestlige Polen, for så å gå til København.. Birdstrike i 35000ft er vel heller uvanlig??
Kom KHA så langt som Sarajevo? Og var det birdstrike? Ser de lå på cruiselevel over vestlige Polen, for så å gå til København.. Birdstrike i 35000ft er vel heller uvanlig??
Boeing 737 -31S 29265 3073 LN-KHC Norwegian Air Shuttle ferried 21oct15 QLA-SVG prior return to lessor ex SX-BGZ
I følge skyliner så er KHC på vei til SVG i dag for retur til lessor der
I fartøysregisteret (NLR) hos Luftfartstilsynet per 1. juli står alle Norwegians 737-300 oppført med Norwegian som EIER av flyene. Hvordan kan man da snakke om "retur til lessor"?
Er kanskje flyene blitt overført til Norwegians eget utleieselskap (AAA?) etter 1. juli?
Boeing 737 -33S 29072 3012 LN-KKX Norwegian Air Shuttle ferried 30oct15 OSL-BUD prior return to lessor ex ZK-NGN
Boeing 737 -8FZ 29674 3140 LN-NOU Norwegian Air Shuttle ferried 17dec15 BUD-BOH for paint prior delivery to? ex N1787B
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.