LN-NOM har forlatt flåten, har jeg fått beskjed om fra en som jobber i DY. Den fløy på rute DY1550 fra OSL til BUD på 11.mars, og kom ikke tilbake, men ble tvert om levert tilbake til utleier.
Returen ble gjort med LN-NGY som hadde vært noen dager i hangaren i BUD.
LN-NOM har forlatt flåten, har jeg fått beskjed om fra en som jobber i DY. Den fløy på rute DY1550 fra OSL til BUD på 11.mars, og kom ikke tilbake, men ble tvert om levert tilbake til utleier.
Returen ble gjort med LN-NGY som hadde vært noen dager i hangaren i BUD.
Boeing 737 -86N 28642 813 EI-FNW Meridiana delivery 08jun16 BUD-MXP ex LN-NOM
I følge skyliner så er KHC på vei til SVG i dag for retur til lessor der
KHC gikk også til BUD i slutten av oktober 2015, mener å huske det var 28/10.Någon som vet om LN-KHC står kvar i SVG ? BUD ? I så fall när till BUD ?
KHC gikk også til BUD i slutten av oktober 2015, mener å huske det var 28/10.
Har ikke hørt annet enn at alle 4 -300WL skal være der, KHA, KHB, KHC og KKX.Det står 3 stk Norwegian classic i BUD. Fortsatt rødnesefarger. Var der på Mandag.
Kan ikke finne noe info om LN-NOF sin framtid noen steder, den er per nå den eldste i NAX/IBK/NRS-flåten. De fleste ¨LN-NOx¨ som er igjen i IBK/NAX har i følge wikipedia-flåteoversikten fått år for når de ¨slutter¨.
Mens slitne LN-NOF ikke har fått noe, litt snedig å sende fly nå og så ser man at dette er jo faktisk en gammel traver, blast i lakken og gammelt interiør og seter... Det samme gjeller vel også LN-DYA til -DYE de siste i NAX sin flåte uten Sky Interior.
Har ikke hørt annet enn at alle 4 -300WL skal være der, KHA, KHB, KHC og KKX.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.