Vanlige passasjerer bryr seg om tre ting ombord; Komfort på stol, plass mellom radene, og service.
Nei, de bryr seg om 3 andre ting, pris, pris og pris.
Det er det de fleste tenker. Hvorfor tror du lillebror DY ble så fort nesten storebror???
Har skjønt det dit at alle -300 maskiner nå går på OSL basen. Dette for å unngå så mye diff trening på alle baser. Dette vil nødvendigvis føre til at disse blir brukt mest i norge, mens andre land DY opererer fra kun har -800 ruter.
Har CL og NG separat typerating?
Flott side om flyflåta, nå skal det jo sies at flere av LN-NO* serien har sky Interior, så kanskje oppdatere lista med de -NO* registrerte flyene med SKY interior?![]()
I morgen ser det ut til at nok en -300 forsvinner.
Avgang som DY8801 kl 13:00 OSL-QLA.
Nei, men jeg tipper på -KKI - kan noen sjekke det opp?Har du reg på den?
Correct me if Im wrong, men tror utfasningsferriene blir filet som 8733, mens C-check flightene har 81XX/88XX
-KKS (MSN 24094) ligger for ute for salg, mulig det er den.
http://planemart.com/FAA/Listing.asp?userid=264&listid=-27742712
Det har du helt riktig i Thomas - men det er litt frem og tilbake på akkurat det.Correct me if Im wrong, men tror utfasningsferriene blir filet som 8733, mens C-check flightene har 81XX/88XX
Det er jeg ikke helt sikker på - men det har sikkert noen andre her litt peiling på.Hvordan er egentlig bruktmarkedet for slike 737CL? Er vel få selskap i den "vestlige" verden som vil ta inn en over 20 år gammel og rimelig sliten maskin i sin operasjon - i alle fall ikke om de vil kundene vel og ikke ønsker uhyggelige overraskelser med tanke på vedlikeholdskostnader? Er det mange slike maskiner som konverteres til fraktere?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.