Norwegianaksjen...

Originally posted by Klippe

Fredag 23.sep.2005, sluttkursen SAS 64,25, sluttkursen NAS 64,25

:cheers:
Hvem hadde trodd at kursen for disse 2 selskapene skulle være det samme for bare noen måneder siden....

Hehe, de av oss som virkelig er bitre er vi som kjøpte 20 aksjer for moro skyld til 8 kroner da flere på formuet her mente at enden var nær... Den som hadde hatt litt mer å by på den gangen...

Men jeg bør kanskje ta lån, kjøpe for en million nå og bli med på nedturen?

RR ;-)

Hatten av for det.

Men om det nå blir røde tall i q3, q4 og 1q/06 , hva er de faktiske verdiene i selskapet ?
Et rutenett og ett navn ? , ingen fixed assets ?

/G

Men navnet er nok ganske mye verdt i disse dager...:up: Håper ikke det at de skal leie inn ansatte ødelegger verdien...

Outsoursing er ganske vanlig i næringslivet, så tror ikke det skjer.....om det da ikek roter seg til vel og merke.

Går til minst 150,- Minst 1 aktør der ute ett eller annet sted prøver å “laste opp” for å få innpass i styre og stell. Dette driver kursen i +++. Dersom gode tall i Q3 og Q4 kan kursen gå til 150,- i løpet av februar06!

Jeg har kjøpt det jeg har råd til å tape...

:smokin

Dagens stigning så langt for Norwegian på Oslo børs er +11,28%
Aksjekursen er nå over 71,-kr ;)

http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=194678&cat=100
Det kraftige fallet i oljeprisen slår gunstig ut for Norwegian-aksjen på Oslo Børs. Aksjen er opp 5,84 prosent til 68 kroner, og er med det opp over 400 prosent så langt i år.

Selv i forrige uke, da oljeprisen gikk motsatt vei, steg kursen over 30 prosent.

- Årsaken er at selskapet har begynt å tjene penger, og at utsiktene fremover ser bra ut. Flyene er svært fulle, og dette overskygger økningen i drivstoffutgiftene. Oppgangen må også sees i sammenheng med det lave nivået kursen har vært på tidligere, sier Firsts flyanalytiker Hans Erik Jacobsen til Aftenposten.

http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=195479&cat=66

70,-kr sluttet aksjen på idag;)

Back