Enig i at Tallinn og Riga er spennende byer, for ikke å glemme Vilnius. Men alle disse byene har allerede nonstop-avganger fra OSL så her hadde Norwegian måtte starte opp med konkurranse med en gang. På St.Petersburg kan de kanskje være enerådene en stundOriginally posted by BU662
Enig med KOG.
St. Petersburg har mye å tilby, men noe jeg er litt skeptisk er sikkerheten min da jeg skulle gå der. Da vil jeg foretrukke Tallin eller Riga. Men dette er min personlig avgjörelse.
Originally posted by laurenz
Var en tur til Vipuri for noen år siden og å få visa var overhodet ikke noe problem.
Originally posted by laurenz
Er visumreglene virkelig så håpløse? Var en tur til Vipuri for noen år siden og å få visa var overhodet ikke noe problem. Riktignok ble en del ordnet av skolen men det var gjort på noen få dager.
Hvis det er Vyborg du mener (det er ingen byer i Russland som heter Vipuri, alle spor etter svensk og finsk fortid er utradert som en del av den offisielle russifiseringen etter Den store fedrelandskrigen)
Originally posted by The Ticketor
Eller så ordner du invitasjon fra den Russiske Olympiske Komitee, så betaler du for 14 dagers behandlingstid, men kan hente det dagen etter.
Worked for me! :up:
En måte er å bli internajsonal dommer i en idrett som skal avholde et mesterskap i Russland, og så bli tatt ut til det mesterskapet.
Så da må du bare velge idrett, dømme sånn cirka 8-15 år (avhengig av idrett) og gjøre det godt nok til å bli internasjonal dommer, og etter det vente på et oppdrag i Russland. Verre en det er det ikke!![]()
De fleste stater viker vel ikke fra tanken om "reciprocity". Med andre ord, "om dere krever visum av våre statsborgere, krever vi det av deres."
At riskoen for ulovlig innvandring er ofte stor for det ene landet, og meget liten for det andre, bryr man seg ikke om.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.