Norwegian til Istanbul og Antalya

Får først ta for meg DY fra OSL - og her er kartet

NAX_OSL_EN.jpg

Det man kan legge merke til er at flere av destinasjonene DY hadde codeshare med NB nå enten flys av DY alene (NCE, ORY, CIA->FCO) eller som med Montpellier ikke lenger codeshares. Spørsmålet er om DY og NB er i ferd med å separere? Fra Sommer 2007 er det bare tre destinasjoner igjen: CPH, ALC og AGP

Originally posted by EB

DY gjør det vel bedre uten NB...

Min tanke også. Men tro om Norwegian kommer til å inngå tilsvarende samarbeid med andre lavpriselskaper...

Originally posted by EB

DY gjør det vel bedre uten NB...

La oss håpe det skjer noe på AGP- ruten også. Sterling- avgangene går i overkant tidlig for meg, og DY hadde perfekt avgangstid når de hadde eget fly. Kl 10.15 på lørdager. Tilbudet om vinteren ned til AGP må også ha blitt redusert kraftig. 2004 og 2005 hadde både SK, NB, og DY rute dit. DY er ute, NB har nå kun 3 ukentlige om vinteren og SK har etterhvert redusert til 4 ukentlige. Så har da også prisene gått opp kraftig... :lightbulb

Det har vel ligget i kortene at Norwegian ville til Tyrkia, men de har jo hatt litt problemer med myndighetene. Dette er uansett veldig gledelig - og jeg synes det er helt utrolig at SAS Braathens ikke er mer offensive. De gjør det i alle fall lett for Norwegian.

Nå har det gått to timer siden billettene ble lagt ut, og det er jammen meg ikke lett å finne de billigste reisene. Tror ikke de har lagt ut særlig mange rimelige billetter, men det ventet jeg heller ikke.

Originally posted by FlightDeck

Nå har det gått to timer siden billettene ble lagt ut, og det er jammen meg ikke lett å finne de billigste reisene. Tror ikke de har lagt ut særlig mange rimelige billetter, men det ventet jeg heller ikke.

Antar det er endel tyrkere som ser sitt snitt å få billige hjemreiser, og nordmenn som evt skal finne billige flyreiser til sin nyervervede leilighet/hus i Tyrkia. Norwegian, og andre flyselskaper, legger jo ut/justerer vel antall billigbilletter etter pågang. Ofte dukker det opp flere billigbilletter gradvis.

Kan en fly oneway med Turkish airlines forresten? Om så har en jo en god mulighet til mix and match ;)

Turkish har noen enkeltveisbilletter fra ca rundt 1300. De blir jo Star Alliance medlemmer, så kanskje SK er interessert i codeshare. Ellers så har du jo IST via ARN fra rundt 1500 nok med SK.

Ellers så lever jo TK godt på pakistanere som skal videre.

Back