Stadig flere nordmenn kjøper feriehus i Thailand også, + at det blir flere og flere etniske thailendere i Norge, fortrinnsvis kvinner. Lar SAS Bangkok glippe til noen andre også:question:Originally posted by CK
veldig bra av Norwegian å "ta" Tyrkia som de "tok" Kroatia. Her er jeg skuffet over mine gamle kolleger i SAS Braathens. Tyrkia er en stor feit ku som ligger og venter på at noen rykker inn. Stadig flere nordmenn kjøper feriehus i Tyrkia (etter at det ble for dyrt i Spania) og det er en ikke ubetydelig etnisk tyrkisk befolkning i Norge som ønsker billigere fly enn det Turk Hava Morradi tilbyr. SKBU har NOK EN GANG latt et marked glippe mellom fingrene, og personlig gremmes jeg over at Kjosern nok en gang kan glise og vise frem nye streker på kartet. Grattis DY!:clap
Originally posted by amatør
Ja, DY "drømmer" vel om Las Palmas også, men da må de ha nytt fly..
Originally posted by LN-KOG
Og da ble NAS et interkontinentalt selskap.
Originally posted by MartinL
hmmm. vet ikke hvilken flyplass de skal benytte. om de lander på vest siden av stredet så kan de ikke bekle seg med den tittelen....
Originally posted by TG923
Originally posted by MartinL
hmmm. vet ikke hvilken flyplass de skal benytte. om de lander på vest siden av stredet så kan de ikke bekle seg med den tittelen....
Antalaya... :exclamati
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.