Norwegian størst på OSL

Re: DY størst på OSL

Det betyr at "rødnesene" og Kjos fortjener en gratulasjon det!

Godt jobbet fra Norwegian.

Kim
 
Re: DY størst på OSL

Fortsatt godt bak i antall bevegelser, dog. Uansett, en merkedag fpr raudnasane.
 
Re: DY størst på OSL

Fortsatt godt bak i antall bevegelser, dog. Uansett, en merkedag fpr raudnasane.

Flere langruter kan vel kanskje forklare noe av dette?

Uansett, gratulerer til Kjos og Norwegian :):nor
 
Re: DY størst på OSL

Flere langruter kan vel kanskje forklare noe av dette?

Uansett, gratulerer til Kjos og Norwegian :):nor

Minste fly har 186 seter ... det hjelper godt. Et par langruter om dagen hjelper litt, men ikke så mye.
 
Re: DY størst på OSL

Minste fly har 186 seter ... det hjelper godt. Et par langruter om dagen hjelper litt, men ikke så mye.

Du glemmer også det viktigste poenget Mr; det hjelper lite å ha 186 seter i det minste flyet om setene står tomme.

Big-ups til Norwegian for knallbra salg også!
 
Re: DY størst på OSL

Du glemmer også det viktigste poenget Mr; det hjelper lite å ha 186 seter i det minste flyet om setene står tomme.

Glemmer det overhodet ikke - forutsetter normal fyllingsgrad (hos begge) for at de 'gidder' å operere en rute ...
 
Re: DY størst på OSL

Fortsatt godt bak i antall bevegelser, dog. Uansett, en merkedag fpr raudnasane.

Er fremdeles litt uerfaren på lingoen på dette forumet, så jeg må spørre:
Er det bedre, eller mer prestisjefylt, å ha flere flybevegelser?
 
Re: DY størst på OSL

Er fremdeles litt uerfaren på lingoen på dette forumet, så jeg må spørre:
Er det bedre, eller mer prestisjefylt, å ha flere flybevegelser?

Hehe - nei, si det. Det kommer vel an på hvem du spør, men man ser jo på passasjertall når man snakker om 'verdens største', da ...
 
Re: Norwegian størst på OSL

Forretningsmessig må det vel være størst prestisje i å fly flest pax på færrest bevegelser, og i tillegg (som et resultat) tjene mest penger. For en flyentusiast er det vel flest bevegelser som gjelder, uavhengig av hva som er inni skroget... ;)
 
Re: Norwegian størst på OSL

Forretningsmessig må det vel være størst prestisje i å fly flest pax på færrest bevegelser, og i tillegg (som et resultat) tjene mest penger. For en flyentusiast er det vel flest bevegelser som gjelder, uavhengig av hva som er inni skroget... ;)

Samtidig som mange bevegelser (frekvens og rutenett) er det viktigste for oss reisende - spesielt oss forretningsreisende. ;)
 
Re: DY størst på OSL

Er fremdeles litt uerfaren på lingoen på dette forumet, så jeg må spørre:
Er det bedre, eller mer prestisjefylt, å ha flere flybevegelser?

Jeg er ganske erfaren og tror ikke prestisje er særlig viktig. Her er det interesse og nysgjerrighet som gjelder.
Noen flyr mye, andre flyr dyrt. Noen flyr oss, andre får kofferten på båndet når vi kommer hjem eller skrur på maskinen når det er på tide eller behov.
Og noen av oss syns bare det er gøy å følge med på det hele :D
 
Re: Norwegian størst på OSL

Hvor mange avganger i uka har de? Qatar er vel også større enn SAS på longhaul.
 
Re: Norwegian størst på OSL

Hvordan er det med Kastrup og Arlanda. Har SAS noen gang blitt overgått av andre der?
 
Re: Norwegian størst på OSL

Hvordan er det med Kastrup og Arlanda. Har SAS noen gang blitt overgått av andre der?

SAS havde i 2014 42% af markedet i Kastrup, mener jeg. Norwegian havde 17% og var nummer 2.

Begge procenter var med al sandsynlighed lavere i 2015.
 
Back
Top