Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
TV2 avdeling Chicago, antar jeg.
Se tunga bak posten min. Selvsagt en spoek
TV2 avdeling Chicago, antar jeg.
Kanskje det, men det hadde nok blitt en del styr om man ikke hadde lagt til rette for en slik transport. I tillegg kan det tenkes at dette var den enkleste måte å organisere dette på. Alternativet ville kanskje vært å kjøpe en billett her og en billett der, men det er klart at med kun 22 stk så er det nok ikke et stort problem.
Var vel flere crew en pax ombord her !
Hva var poenget med dette ?
Nei, det har aldri vært snakk om "evakuering," men et tilbud for nordmenn som ønsket å komme seg hjem.Folk måtte betale DY-billetten (kr. 5000) av egen lomme, så en "fullverdig" evakuering var det vel ikke snakk om.
Jeg synes det fantastisk at UD tilrettelegger såpass bra når det er kriser i utlandet. Jeg hadde vært meget takknemlig dersom jeg var i Japan og fikk tilbud om å fly med DY hjem, uavhengig av at det er dårlig benplass og ikke wide-body. Det er helt irrelevant under slike omstendigheter.
Nei, det har aldri vært snakk om "evakuering," men et tilbud for nordmenn som ønsket å komme seg hjem.
Unik løsning er det vertfall, å chartre et fly (nesten to)for å hjelpe to familier hjem, særlig når det går rutefly til Europa med spesial priser for situasjon.
Unik løsning er det vertfall, å chartre et fly (nesten to)for å hjelpe to familier hjem, særlig når det går rutefly til Europa med spesial priser for situasjon.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.