• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian sin kampanje på Alta og Evenes

SK384

ScanFlyer Dusty
Medlem
Norwegian sin kampanje på Alta og Evenes

Norwegian hadde en kampanje gående for rutene til Alta og Evenes der de lovet at alle billettene skulle legges ut til 495 kroner om 80% av setene i februar ble solgt. I følge reklamen i Altaposten klarte vi ikke dette denne gang. Evenes endte på 73% og Alta på 68%. Norwegian er likevel så pass fornøyd med resultatet at alle setene på avgangene tirsdager og onsdager legges ut til 495 kroner.

Replying to Topic 'Norwegian sin kampanje på Alta og Evenes'

Men det står jo under med liten skrift at det er " begrenset antall plasser" ?

Jeg må til Evenes førstkommende onsdag, og fikk billett til kr 498,-. Ikke dårlig det på så kort varsel!

Hva med London for kr. 1,- ? Bestill hos Ryanair :biggrin

Ryanair flyr ikke til Evenes og Alta....

Tok utgangspunkt i Oslo Torp Intl da...

Skaffet meg forresten et par billetter fra Haugesund neste helg, kunne ikke dy meg. Pris 4 kroner + avgifter. Fantastiske Ryanair imponerer rett og slett, hvordan er det mulig? :devot:

Originally posted by Airwolf

Tok utgangspunkt i Oslo Torp Intl da...

Skaffet meg forresten et par billetter fra Haugesund neste helg, kunne ikke dy meg. Pris 4 kroner + avgifter. Fantastiske Ryanair imponerer rett og slett, hvordan er det mulig? :devot:

Ja det er de bilettene de soper inn penger på , helt fantastisk

Ser i weekendnummeret til Dagens Næringsliv at DY IKKE fikk solgt så mye som 80% av setene sine på rutene vi snakker om her. I følge annonsen oppnådde de 73 % solgte billetter.

:skep

Men, som plaster på såret tilbyr de nå de billige billettene likevel, dog kun på avganger på tirsdager & onsdager...

Ja, ja, bedre enn ingenting dette vel folkens?

:nor

Originally posted by ENGM RAMP
Ser i weekendnummeret til Dagens Næringsliv at DY IKKE fikk solgt så mye som 80% av setene sine på rutene vi snakker om her. I følge annonsen oppnådde de 73 % solgte billetter.

Men, som plaster på såret tilbyr de nå de billige billettene likevel, dog kun på avganger på tirsdager & onsdager...

Ja, ja, bedre enn ingenting dette vel folkens?:nor

Du kan umulig ha lest postene i denne tråden før du postet. Hva står det egentlig i den første posten? :)

LN-BRK

:zzz

Snakk om å sove i timen og ikke følge med...

DU har HELT rett, leste IKKE starten der på tråden nei :)

Og, har DU lest pm-meldingen din a?

:up:

Back