Nå begynner dette med mangel på informasjon til kundene på langrutene å bli en alvorlig omdømmesak for Norwegian.
Når de var ferske, så gav man de litt slakk - den tiden er forbi.
Nå må policyen enten begynne å levere eller de må lage en ny.
Det at flyet ikke virker er forståelig utfra historikken på flytypen, men mangel på informasjon til kundene er en for dum grunn å ødelegge ryktet sitt på.
Det tar som kjent lang tid å bygge opp et godt rykte, men kort tid å rive det ned.
Kjos, du er nå begynt å rive ned ditt gode navn og rykte - nå må det handles!
Når de var ferske, så gav man de litt slakk - den tiden er forbi.
Nå må policyen enten begynne å levere eller de må lage en ny.
Det at flyet ikke virker er forståelig utfra historikken på flytypen, men mangel på informasjon til kundene er en for dum grunn å ødelegge ryktet sitt på.
Det tar som kjent lang tid å bygge opp et godt rykte, men kort tid å rive det ned.
Kjos, du er nå begynt å rive ned ditt gode navn og rykte - nå må det handles!