Norwegian setter Dreamliner i flere ruter i Europa denne sommeren.

Skjønner også at en del barn folk sliter med å felle inn fotsstøtten, jeg måtte virkelig bruke alt jeg hadde av legg muskulatur. :p Ellers var interiøret fresht og fint.

På venstre side i setehøyde (innsiden) har du en knapp som feller inn
fotstøtten automatisk for deg, så da kunne du ha spart leggmusklene dine :rolleyes:

Jeg fløy med den OSL - AGP 31. juli og AGP-OSL 3. aug., og det var et fantastisk fly!

Noe som forundret meg, var hvor varme vinduene ble når jeg brukte "dimmeknappen" begge "veier". Er det noen som vet hvorfor?

Skeptisk til vinduer i fly som kan dimmes. Det er bare enda en ting som kan gå i stykker, og som pax kan det ikke være noe mer irriterende enn hvis funksjonen slutter å fungere og man skal fly i 7-11 timer med sola rett inn vinduet...

På venstre side i setehøyde (innsiden) har du en knapp som feller inn
fotstøtten automatisk for deg, så da kunne du ha spart leggmusklene dine :rolleyes:

Mente vel egentlig ikke fotstøtten, men den selen av setet som bena hviler mot. Knappen sitter på høyre side, og gjør ikke mye mer enn å "låse opp" setet så man selv kan presse det tilbake til 'the upright position'.

Skeptisk til vinduer i fly som kan dimmes. Det er bare enda en ting som kan gå i stykker, og som pax kan det ikke være noe mer irriterende enn hvis funksjonen slutter å fungere og man skal fly i 7-11 timer med sola rett inn vinduet...

Jeg hadde gleden av å få prøve dette t/r London sist helg og det funka veldig fint. Det tar litt tid å bli kjent med reaksjonstiden på blendinga, men det var fint å få en blending som var god nok mht sola som sto i lavere høyde når jeg satt i 3J på NAX1310 og samtidig faktisk kunne se ut av vinduet :)

Back