Norwegian senker mobil ambisjonene

det kan være ensomt og kjedelig å reise med fly alene...... så da kan mobil være en fint sosialt tidsfordriv... :)

er ikke det spennende å høre hva andre folk snakker om ?

eg er tunghørt .. og får som vanlig ikke med seg hva andre snakke om ... men eg får med meg på tegnspråk... da kan eg se hva andre sier på flere flere meters avstand.. :lol:

Vet ikke helt om du har faatt med deg dette, men det er en viss forskjell paa folk som snakker sammen paa fly kontra prating i telefonen. Majoriteten av folk har en kronisk tendens til aa heve stemmen sin noe voldsomt naar man snakker i telefonen.. Det er problemet, ikke hva folk snakker om

En nyhet Norwegian nå slipper er at de av selskapets kunder som reiser på fleksible billetter skal få gratis tilgang til Internett mens de oppholder seg på flyplassene. I første omgang begrenser tilbudet seg til flyplassene i Norge, men etter hvert er det meningen å bygge ut tilbudet til å omfatte alle lufthavnene Norwegian har trafikk på.

- En kode som åpner for nett-tilgang vil bli sendt ut sammen med reisedokumentet. Ved å logge seg inn ved hjelp av denne koden skal kunden ha fri tilgang til Internett så lenge vedkommende oppholder seg på flyplassen. Det skal med andre ord ikke være nødvendig å ha bonuskort i gull og tilgang til flyplassloungene for å kunne surfe gratis. De som reiser på lavprisbilletter vil også kunne få denne tilgangen, men vil da måte betale for det. Hvor mye er ennå ikke klart, sier Aanby.

Positivt at Norwegian gjør noe for å fylle innhold til fullfleks-billettene sine, selv om dette ikke akkurat er et syvmilssteg... Snart har jo alle mobilt bredbånd. På internasjonale destinasjoner bør Norwegian inngå avtale med lounger rundt om. Det er vel egentlig ikke så veldig vanskelig?

Last edited:
Men sikkert dyrt;)

Det kan vel ikke være så dyrt, 2-300 kr. per passasjer maks? Husk at dagens fullfleks-billett ikke koster Norwegian noe siden passasjerene ikke får noe mer enn andre passasjerer for dem. De får fleksibilitet, men det koster ingenting å sende noen på et tidligere fly om det er ledige plasser.

Back