Fredager er aldri feil:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Fra man sjekker opp noen til man faktisk gifter seg, går det som regel såpass tid at man helt sikkert rekker å finne ut av det.

Å nei du, noen hopper bare rett i det. Jeg vet ikke hvor lenge SudCaravelle kjente henner før de giftet seg.

Å nei du, noen hopper bare rett i det. Jeg vet ikke hvor lenge SudCaravelle kjente henner før de giftet seg.

Det er mulig at noen gjør det, men jeg velger å anta at Herr og Fru Sud kjente hverandre en stund før de giftet seg, og at om det mot formodning skulle bli aktuelt for Sud å gifte seg igjen, så tar han seg tid til å bli kjent med vedkommende først.

G’morgen fra bælmørke SC. Intet problemher med hvem som sover lett eller tungt. En 100-punds berner løser den saken på en enkel og nøytral måte. Voff!

Ellers må man vel lide seg gjennom et par arbeidsdager til før jul .. Men har ihvertfall julemarsipan i den ‘hemmelige’ skuffen.

God fredag fra Santiago. Konsulentkontoret stenges for siste gang i 2024 om et par timer. Chilensk byråkrati har satt en stopper for ny bil til jul så da blir det å plukke opp en indisk engelskmann slik at vi kan komme oss på vinutflukt til Colchagua-dalen hvor det skal supes Carmenere og Cab.

Passe god dag fra hjemmekontoret… Middag, vin og drinker på Tjuvholmen i går så er bitte litt redusert. Sannsynligvis siste arbeidsdag før juleferie, det er fint[emoji846] Når pc’n er pakket bort må man ut å handle ribbe og alt det andre som hører til julemiddagen. He en finfin fredda!

Det er mulig at noen gjør det, men jeg velger å anta at Herr og Fru Sud kjente hverandre en stund før de giftet seg, og at om det mot formodning skulle bli aktuelt for Sud å gifte seg igjen, så tar han seg tid til å bli kjent med vedkommende først.

Det er uansett alltid greit å vite alder. Jævlig kjipt å stå foran dommeren når hun du både trodde var og så ut som var 25, viste seg være 15.....

God ettermiddag fra KSU. Ingen avkjøringer her som i nabo byen. Men SAS kom seg ikke ned i går kveld og sleit på 16.20 ankomsten.
Ref en eller annen passasjer hadde en kaptein sagt på PA at de nesten var nedi med vingen..

Passasjer – Etter at vi hadde kommet et stykke opp i lufta igjen, sa kapteinen over anlegget at «vingen var farlig nær bakken», forteller TKs tipser.

underlig ting å si over PA kanskje, vet ikke. :drink

Det er uansett alltid greit å vite alder. Jævlig kjipt å stå foran dommeren når hun du både trodde var og så ut som var 25, viste seg være 15.....

Noe sier meg at det er en veldig tenkt problemstilling blant flynerder her inne... (meg inkludert) Ei på 25 altså...

God ettermiddag fra Forus II,
Her har jeg en grei avslutning på uka i prosjektet , etter julelunsj igjen skeier jeg herved ut og forhaler hjem til Tananger.
Litt julehandling før det blir helg.
Ha en fin helg folkens.

God julefredag fra det Sørlandske....

Her har man tatt en tur til bortekontoret for å hanke inn gevinstene i julelotteriet som snart skal trekkes. Etter det tar jeg juleferie.....

Lang god morgen tråd i dag. Morsomt å se at single Martin har blitt parforholdsekspert. Trodde jo hans tittel var Flisespikker jeg da.

Ellers kan jeg slå et slag for det å sove alene. Det kan sterkt anbefales. Bare husk det gutter: No woman - No cry!!

Er det rart jeg drikker??

G’aften!
Jeg traff på denne småsultne krabaten rett utenfor Jaipur i ettermiddag. Da jeg sa hvor jeg kom fra ba hun meg hilse så mye til kollegaen på Lillestrøm, og hun håpet han fikk i seg nok Cola og sjokolade nå i førjulstiden. Hilsen er hermed overbrakt.

Attachments

• IMG_4052.jpeg
    IMG_4052.jpeg
    307.7 KB · Views: 123
God fredag. Juleferie du liksom . Jobber man i en sektor som må være åpen til enhver tid er det ikke tid til den slags. Men jeg tar meg fri nyttår. På den annen side er det greit å ta ferie når ingen andre gjør det. I januar har jeg jo en booka tur til California hvor få planer er lagt. Men har booka en leiebil som skal gi en grei mengde Eb poeng.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Back