Fra man sjekker opp noen til man faktisk gifter seg, går det som regel såpass tid at man helt sikkert rekker å finne ut av det.
Å nei du, noen hopper bare rett i det. Jeg vet ikke hvor lenge SudCaravelle kjente henner før de giftet seg.
Fra man sjekker opp noen til man faktisk gifter seg, går det som regel såpass tid at man helt sikkert rekker å finne ut av det.
Å nei du, noen hopper bare rett i det. Jeg vet ikke hvor lenge SudCaravelle kjente henner før de giftet seg.
Det er mulig at noen gjør det, men jeg velger å anta at Herr og Fru Sud kjente hverandre en stund før de giftet seg, og at om det mot formodning skulle bli aktuelt for Sud å gifte seg igjen, så tar han seg tid til å bli kjent med vedkommende først.
Passasjer – Etter at vi hadde kommet et stykke opp i lufta igjen, sa kapteinen over anlegget at «vingen var farlig nær bakken», forteller TKs tipser.
Det er uansett alltid greit å vite alder. Jævlig kjipt å stå foran dommeren når hun du både trodde var og så ut som var 25, viste seg være 15.....