Norwegian RYG-TOS

Hva med over siste rad eller bak rad 1? Det er jo kun paa rad 1 man ikke kan ha ting under setene foran og har mest behov for bins

Jeg bruker alltid bin over rad 2 eller 3 ABC og jeg sier det samme til mine kolleger. Bak i kabinen blir veldig upraktisk for de to som har posisjonene sine foran da det blir langt å gå til crewveskene våre. Dessuten er den bakerste bin på begge sider av midtgangen reservert emergency equipment. Det samme over rad 2 DEF.

Det skal ikke forekomme at bagasje blir satt på toalettet, innført prosedyre fra sent i fjor høst.

Last edited:
Men noe som irriterer meg på Norwegian-flygninger, når jeg sitter på 1A, er at besetningen bruker halve flighten på å kaste inn og ut bagasje og søppelsekker fra toalettet foran i flyet...

That's history now.....les over. Skal ikke forekomme bagasje på toalettene, hverken foran eller bak. Og søppelsekk skal så langt det er mulig oppbevares bak. På 800 er det wastetrolleys.

Jeg bruker alltid bin over rad 2 eller 3 ABC og jeg sier det samme til mine kolleger. Bak i kabinen blir veldig upraktisk for de to som har posisjonene sine foran da det blir langt å gå til crewveskene våre. Dessuten er den bakerste bin på begge sider av midtgangen reservert emergency equipment. Det samme over rad 2 DEF.

Det skal ikke forekomme at bagasje blir satt på toalettet, innført prosedyre fra sent i fjor høst.

Du gjoer dermed det som er normalt. Kanskje ett lite memo til alle verter hadde vaert en ide?

Hotellrommet er nok det minste jeg noen gang har opplevd og som kuriositet kan man nevne at en Cola i minibaren kosta 48 blanke kroner...:rolleyes:

Satt akkurat og kikket på regningen min fra Radisson SAS Scandinavia samme natten, og der kostet den bare 45...;)

Og du kjoepte en??:rolleyes:

*Kremt* Ja.. Hvorfor skulle den ellers stått på regningen?

Satt og drøyde tida lengst mulig på rommet, siden jeg hadde en avtale like i nærheten (HRC) klokka halv ett - så fikk jeg lyst på cola, og det var hakket enklere å ta en i skapet rett ved siden av, enn å stikke ned i Narvesen-kiosken... :rolleyes:

Svigers booker seg inn på Grand noen ganger i året, når de skal ned til Oslo og slå på stortromma... Var innom rommet deres da de var der i jula og de hadde jammen lært siden sist de var der: medbrakt! Registrerte også at colaen kostet 48 kr., det er jo helt sinnsykt! Folk ville vel tatt mer om prisen hadde vært lavere og terskelen for å ta seg noe dermed vært mindre. Men de må vel ta igjen for det nye sensorsystemet sitt... De fikk for øvrig et ganske stort rom, med barneseng og greier. Ikke at de trengte det, men... Selv synes jeg ikke at rommene på Grand er særlig imponerende, frokosten og beliggenheten er fin.

Back