Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Bekreftet: Orlando, San Francisco og Los Angeles fra Gardermoen.
Kilde: check-in.dk
OSL-SFO har first flight 28 mai, med avganger mandag, onsdag og fredag.
ARN-SFO first flight 8 mai, avgang tirsdag og lørdag.
Hvor i pressemeldingen står det at nye fly er bestilt?
Enligt http://www.affarsvarlden.se/hem/nyheter/article3755439.ece
kommer två nya baser öppnas, en i New York och en i Fort Lauderdale.
Amerikansk crew då kanske?
Fortsatt ingen tegn til nye flybestillinger?
Ser at de har valgt Oakland når de skal fly til San Fransisco og at Mr Kjos mener det er en kjappere måte for reisende å komme inn til USA på pga kortere imigrasjonskøer.
Med den begrunnelsen burde de ha valgt SFB foran MCO. Immigrasjonen på MCO var skrekkelig den ene gangen jeg var så uheldig å prøve det.
Selv om du har stått i kø på MCO én gang, betyr vel ikke det at den er like lang hver gang?
Er vel ikke sikkert SFB er noe bedre, tatt all den Europacharteren den har og hamles i betraktning.
Har prøvd immigrasjonen på SFB en gang også, og den var lynkjapp. Men jeg beskrev opplevelsen min på MCO i en triprapport her, og da kom det etterhvert fram at immigrasjonen der var kjent for sine lange ventetider. Tilsvarende har jeg bare hørt gode rapporter fra SFB. Så mitt sukk om Norwegians valg av flyplass i Orlando var basert på mer enn bare den ene opplevelsen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.