Norwegian og utfasingen av 737-300

Re: Utfasing DY B733

Her snakkes det mye mellom linjene synes jeg...er det noen som faktisk kan bekrefte at LN-KKF er tatt ut av ordinær drift?

LN-KKF ble ferget fra SVG til SEN 3 januar, så den er ute..:)

LN-KKE ble ferget fra OSL til QLA 21 Januar å har ingen planlagt retur derfra

LN-KKD ble ferget fra OSL til SEN 12 Januar å har ingen planlagt retur ennda

Last edited:

Jeg bare referer til det som står tidligere i tråden. Eneste jeg kan se er at den ikke flyr de neste 24t. Har hørt at det er Transavia maskinene med 149 seter som skal fases ut først og F er en av de.

KKF er ikke ut.

Jeg tror ikke at KKP gar...

Hvorfor sier du at KKF ikke er ute? Den ble jo tatt ut at produksjon for snart en måned siden, og skippa til SEN.

Er også litt usikker på KKP, kilde?

KKD, E og F er ute. Håper KKS og KKR skal ut snart. De begynner å dra på åra dem også.

LN-KKF ble ferget fra SVG til SEN 3 januar, så den er ute..:)

LN-KKE ble ferget fra OSL til QLA 21 Januar å har ingen planlagt retur derfra

LN-KKD ble ferget fra OSL til SEN 12 Januar å har ingen planlagt retur ennda

Her har noen gjørt seg en spøk og ikke lagt inn re-tour datoer.

Det er absolut utenkelig med dagens situasjon at man kvitter seg med 4 fly innen så kort tid uten å ha erstatter til disse.

Og jeg har en mistenkte hvem står bak spøken...:colgate:

Off her går det unna! :( Er virkelig KKD og KKE og ute? og nå snart KKP? Skal si at dy var raske med denne utfasingen. I forhold tils SAS sine B737-500 fks

Så det gikk noen rykter en plass her inne om at KKP skulle parkeres i helgen, men den gikk i hvert fall på OSL-BOO-OSL i dag. Er det noen nytt om hvilke maskiner som er på vei ut (om noen)?

Så det gikk noen rykter en plass her inne om at KKP skulle parkeres i helgen, men den gikk i hvert fall på OSL-BOO-OSL i dag. Er det noen nytt om hvilke maskiner som er på vei ut (om noen)?

Det lukter av mer info om kort tid;)

Hvorfor sier du at KKF ikke er ute? Den ble jo tatt ut at produksjon for snart en måned siden, og skippa til SEN.

Er også litt usikker på KKP, kilde?

KKD, E og F er ute. Håper KKS og KKR skal ut snart. De begynner å dra på åra dem også.

Hvis ikke KKE og KKD er ute. Så er det bare KKF som er ute? og snart KKP? : LN-KKS er jo ikke så gammel men den er vel en av problemaskinene eller hvilken er det?

Hvis ikke KKE og KKD er ute. Så er det bare KKF som er ute? og snart KKP? : LN-KKS er jo ikke så gammel men den er vel en av problemaskinene eller hvilken er det?

For et rot av en forumtråd...! Vær trygg på at Norwegian gjør et stort PR nummer ut av ting når de sender gamle skrothauger avgårde, og erstatter disse med nye miljøvennlige fly... So far nothing, så vi får se... de ekspanderer vel fortsatt, og da er det ikke sikkert de kan følge planen om utfasing i det tempoet de kunne gjort med stabil produksjon. At de flyene som har vist seg å være problemgjengangere byttes i mer stabile fly er vel ingen utenkelighet? Det er jo enkelte av de "ikke helt nye" -800 maskinene som også har vel mye ground-tid, så får vi se hva som skjer med dem....

Back