Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by MountainDew
Takk for det Thomas :smile2 Masse trivelig crew i Norwegian, men desverre har vi alle det så travelt på bakken at det blir lite tid til å snakke.
Northport fortsetter den gode jobben og vil bli enda bedre :up:
Originally posted by Bluejuice
Originally posted by MountainDew
Takk for det Thomas :smile2 Masse trivelig crew i Norwegian, men desverre har vi alle det så travelt på bakken at det blir lite tid til å snakke.
Northport fortsetter den gode jobben og vil bli enda bedre :up:
Som jeg skjønner så er det Proffice som er problemet, ikke Northport.. Proffice har jo vært en liten verkebyll fra dag en har jeg fått inntrykk av
Originally posted by vs 200
ja nå er det langt fra noen krig på gardermoen da de som kriger der er sas og norwegian det eneste de er enige i er at sikkerhetskontrollen suger, servisair og northport er ikke i krig i allefall vi sammarbeider godt når den ene mangler utstyr så hjelper vi hverandre bedre en sgs gjør de sier alltid at de ikke har kapasitet og kommer unna med det hver gang så slik sett så er sa og np mer "sportslige"
hvordan northport drives er vel en annen sak slik jeg forstår så går northport stasjonen på osl med et ganske betydelig underskudd og jeg har fått en del tilbakemeldinger på at en del fragmenter i nas ledelsen ikke er helt overbevist enda, men hvem skal ellers gjøre jobben da? sa? widerøe? det vil i så fall ta flere mnd å få folk og utstyr til en slik opperasjon.
Originally posted by learjet
Så går jeg forbi SAS sin transitt desk hvor en passasjer spør om de kan hjelpe med hvilken gate han skal på, og får til svar "kun hvis du skal reise med SAS" Det er skikkelig service det (og de som sitter der har tilgang på samme info som vi på gate har..) Dette var jo SGS ansatte men dager som i går, da er vi i samme båt og jobber alle på OSL.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.