• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian og Northport

Status
Not open for further replies.
stenge en tråd bare fordi den har sporet av? hva er det for noe ? bare tull prat! et forum er et sted hvor folk kan snakke om det meste og jeg ser ikke hennsikten med å stenge det bare fordi du ikke finner det interessant å lese det som står her, finn det en annen topic ! :old

Originally posted by vs 200

stenge en tråd bare fordi den har sporet av? hva er det for noe ? bare tull prat! et forum er et sted hvor folk kan snakke om det meste og jeg ser ikke hennsikten med å stenge det bare fordi du ikke finner det interessant å lese det som står her, finn det en annen topic ! :old

Stenge en tråd fordi den er sporet av er helt OK. Du har helt rett i at et forum er et (ganske) fritt sted, men skal man snakke om noe som etter hvert ikke er en del av tråden så er det greitt å lukke tråden og så kan de som diskutere det de vil i en ny tråd. Litt som du sier selv:

...fordi du ikke finner det interessant å lese det som står her, finn det en annen topic!

En annen tråd er løsningen, helt korrekt. ;)

-A

en unødvendig tråd spør du meg hva skal jeg legge ut slags tråd da? rivaliseringen på osl?

Om du bruker litt mer tegnsetting så er det kansje mulig å skjønne hva du mener med de ordene der?

-A

Forumet skal være rimelig fritt til diskusjoner etter min mening og , men da fordrer det at forumdeltagerne diskuterer med respekt og en hvis form for profesjonell holdning.
Sakelighet i diskusjon er nødvendig og de ulike temaene bør ha allmen interesse.
Som nevnt i denne tråd tidligere så hører mange av innleggene i denne tråden inn under fjortisbegrepet.
Skittkasting av dette slaget bør taes via PM eller ansikt til ansikt diskusjon.
Tråden bør stenges etter min oppfatning.

er ganske tydelig at noen her virkelig fisker etter krangling og når de har oppnådd det så er det tilbake til sakligheten. northport og norwegian kommer til å skilles sånn er det

northport og norwegian kommer til å skilles sånn er det

Jeg visste ikke at vi hadde med oss noen fra toppledelsen i Norwegian eller Northport her på forumet. Velkommen skal du være. Når blir avtalebruddet offentliggjort for allmenheten? :)

vs 200, sånne påstander bør du ha belegg for, eller helt enkelt la vær å komme med.

Ja, det var en melding fra meg med moderatorshatten på.

har reist med dy to ganger og det holder for meg nå for di trenge fleksi tid på ankomst og avgangs tider når di har flere ruter en di har fly til..og til NP bag som ligger slengt rundt med dy tagg så er det alle sin oppgave og levere den dit den skal...DER ER DERE DÅRLIG..Ellers går det sikkert bra ut fra forhåldene og kaoset i NAS..

du hør meg her , det er ikke sgs widerøe og servisair sin jobb å plukke opp bag etter northport nå får du virkelig gi deg her!

VS 200, skaff deg briller om du ikke har da mann :) Står at de er DÅRLIG på det med å plukke opp bag's som faller av....

du ikke så freidig nå, det står "alle" der og derfor lurer jeg på om "alle" inkluderer de andre handling selskapene eller bare np. jeg skulle mene at når man fatter seg såpass uklart bør man regne med å få sp. på det i etterkant

Så langt jeg kan se har vel denne tråden gått sin fulle lengde og gjort si nytte. De som vil kaste skit henvises til PM evt møtes på en cafe/bar. Klager kan henvendes til meg.

-A

Status
Not open for further replies.
Back